Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Vostok_Amphibia_SE960b42-01-480x480
Eigenlijk ging mijn voorkeur naar de BATMAN . Maar die was uitverkocht .
Maar ben happy met de PEPSI.

5 likes

Prachtige foto,s dito horloge ! :ok_hand:

4 likes

Mooi hoor deze. Als die ook nog eens te krijgen is van een jaartje of 30 oud, dan wil ik er ook een :wink:

3 likes

Ik zit nog in de beginfase, begin al is te kijken naar vintage :smirk:

3 likes

Klopt, dat hebben die oude automaten van Raketa ook. Werkt prima :ok_hand:t2:

3 likes

Mijn NA… net binnen. Super kwaliteit voor het geld. Een K34.
Ben verbluft wat men kan voor dat geld, zelfs de band is goed! En zelfs de lume!
Wel nog even wennen aan de vlindersluiting. Dat is moeilijk af te regelen.

afbeelding afbeelding afbeelding

13 likes

13 likes

Mooie Bart. Gefeliciteerd met je NA :+1:

4 likes

Mooi man! Die zwarte kast is ook leuk. :+1:

3 likes

Mooi exemplaar, gefeliciteerd met je NA. Heb je de indruk dat de zwarte coating een beetje tegen een stootje kan? Stoer ding hoor.

4 likes

Ik ga het nog niet proberen. Lijkt dik en is zeer mat…

2 likes

Mooi die zwarte kast, staat op het lijstje :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Het is een gaaf ding zo! Ik hou zelf nogal van banden wisselen maar dat zit er met deze aansluitingen niet echt in - of wel??

1 like

Mannen,

Ik ben een beetje verdrietig :sleepy:

Heb meegedaan met een veiling voor een mooie Shturmanskie Gagarin 1 MChZ.
Ik heb alle bieders een beetje in de gaten gehouden en mijn biedingen daarop aangepast. De laatste minuten waren spannend en het leek er op dat ik aan de winnende hand was. Voor de zekerheid mijn max bod omhoog geschroefd en lijdzaam toezien hoe de minuten weg tikken.
Tot op de laatste seconden leek het er op dat ik zou winnen en een kleine jubel stemming kwam naar boven borrelen. Maar helaas… op de laatste seconde vliegt het bod met 100 dollar over die van mij heen en ik kon niet eens reageren, want het was over en uit. Shit happens, maar diegene die heeft gewonnen daar heb ik niet een enkel bod van gezien. Hoe kan iemand in de laatste seconde in een keer winnen. Ik ben een beetje ontgoochelt, want deze staat wel hoog op de wishlist.

Nou ja volgende keer beter. Hieronder het horloge waar ik op geboden heb :sob:

10 likes

image
Ze verkopen deze links , dan kan je eender wat van 18 mm erop steken .

2 likes

Dat hangt er vanaf welk platform, maar als het om Ebay gaat dan is het enige dat telt om in de laatste 5 seconden van de veiling jouw hoogste bod (dat wat het je maximaal waard is) te bieden.

4 likes

Ja denk dat dat de beste manier is voor de volgende keer :grimacing:

Ik ging er maar van uit dat het een goede uitvoering was van het horloge. Kon er weinig vreemds aan ontdekken

3 likes

Ha. Die heb ik ook gezien. Gisteren was dat. Ik had ergens rond de 50-55€ Een bod gedaan. Ik was verbaasd dat ie nog tot 100€ is gegaan.
Zo een laatste hoog bod - dat is wellicht een bot van de verkoper zelf om het dan tóch zelf te houden (en volgende week opnieuw aan te bieden).

1 like

Hmm. Is niet de meest sierlijke oplossing, maar daarbij vind ik 18mm wel smal. Heb 'n Tissot met 19mm, die vind ik al smal genoeg.
Ik zag ook een Amphibian SE 720B36, zelfde kleurstelling , ook een gaaf model. Normale bandaansluiting maar ook weer 18mm :frowning:

3 likes

300 dollar is deze weggegaan. Had ik er ook wel voor over gehad. Volgende keer even wat slimmer spelen :grimacing:

1 like