Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Dacht ik ook dus. Misschien te weinig en dan zelf bieden.

1 like

Daar heb je wel een punt , 18 vind ik ook te smal . De standaard bracelet vind ik wel top , van 22 naar 18 . Is in verhouding met de kast,heel netjes .

2 likes

Hoe is die band? Aanzet op 18mm en dan naar 20 of 22mm?

2 likes

Dat is balen Anno. Op eBay is er een functie waarbij je automatisch bieden kunt instellen. Die verhoogd met kleine stappen direct als iemand geboden heeft. Tot het maximum dat jij instelt. Heb hetzelfde gehad.
Waarschijnlijk won iemand van jou die dat wel heeft. Als jouw maximum net hoger staat win je altijd. :slightly_smiling_face:

Maar blijf realistisch zou ik zeggen. Er komt er altijd wel weer een.

3 likes

Sorry Jan, voor Ebay is dit slecht advies. Omdat er geen automatische verlenging van de veiling is en de veiling stopt het op het vooraf bepaalde tijdstip heb je er als koper alle baat bij om zo laat mogelijk je intenties te laten zien.
Vooraf een hoog bod indienen heeft vaak als bijwerking dat anderen al vroeger gaan meebieden (en dus de prijs onnodig opdrijven) en daarnaast kan een malafide verkoper gaan opbieden tegen jouw max om een goede prijs al vroeg te verzilveren.

Snipen is het sleutelwoord bij Ebay. Ik geloof wel dat er sniper hulpprogramma’s zijn, maar ik bied zelf altijd gewoon in de laatste seconden mee.

3 likes

Dit heb ik ook gedaan en ben wat later ingestapt, maar wat Mark zegt. Dat is wel de meest logische manier om te winnen.

Ik doe wel vaak aan automatisch bieden omdat ik vaak aan het werk ben en niet altijd kan kijken. Dat is wel eens vervelend. :grimacing:

2 likes

Ga ik volgende keer ook doen :wink:

2 likes

Ik heb het ook wel eens gedaan op ebay de laatsten seconde bieden. (als je tegen elkaar op gaat bieden schroef je alleen de prijs maar op.)

2 likes

Zit wat in Mark. Je zou automatisch bieden in het laatste half uur kunnen instellen. Maar of dat voldoende helpt?

Ben wel eens 2e geweest met zelf bieden. Vinger op de knop! De winnaar haakte later af en ik kreeg hem vervolgens aangeboden. Toen direct gedaan. Later zag ik dat een redial was. Te duur ingekocht dus, was ook wel balen. Denk dat winnaar tijdig twijfel kreeg.

3 likes

Watch on my nightstand for in the morning.

8 likes

Één mesh strap zou niet misstaan!

3 likes

Vostok ongeveer van 1991 import Italiaanse markt .
Sommige modellen zijn per partij exclusief vervaardigt speciaal voor Italie .
Ook toen het nog CCCP was deden ze zaken .

13 likes

Mooi ding ! En zo kom je ook nog wat te weten :wink:

3 likes

12 likes

Leuke uitvoering, Bert! Uniek :ok_hand:t2:

2 likes

Die is Oost-Duits!

4 likes

10 likes

Ga ik de volgende keer proberen Rob :+1:

Ja, dat is balen man. Je zou toch denken dat het ergens moet zijn/liggen :thinking:

:sweat_smile: :rofl:

Als er iemand dit soort banden over heeft en kwijt wil, graag pb en ik neem ze graag over.

4 likes