Wanneer is dat geweest dan??
Heb de kans van deze te kopen . Glas is juist vervangen , is gedragen , uit 2007 .
Wat mag dit kosten ?
Herinner me dat er een serie was waarbij de glaasjes spontaan konden barsten. Iets met passing en/of materiaal vh glas. Na vervangen, voor garantie, was dat meestal ok. Bij de laatste reisseu s van enkele jaren terug kwam dat niet meer voor volgens mij. Deze oude reisseu serie, er zijn 2 modellen, heeft wel wat!
ik denk dat het ergens in 2012 ingevoerd is , invoerrechten uit de U.S.A. Ale artikelen boven de $ 45,
Ik mail ook wel eens zet er een prijs op onder dit bedrag, of een gift.
ik heb 2012 in gedachten toen ik in dat jaar in één keer taks moest betalen vandaar, maar het zou idd ook best wel eerder geweest kunnen zijn. Invoerrechten en -plichten - eBay Community
Klopt van dat glas, deze is binnen geweest in het Vostok center en een saffier gekregen, zou niet breken. Althans volgens de verkoper.
Als je tremoren bedoel ( trillen van handen ) heb ik ook , sinds januari al 6 afspraken bij neuroloog gehad . Slik nu Trimidon 3x daags 10mg , helpt aardig .
Sterkte man .
Wanneer gaat de winkel open ?
Zo lang alweer? Ik moet zeggen dat ik de VS mijdt of het moet niet anders kunnen. Sowieso is de wereldhandel nu niet bepaald gelijk verdeeld qua belastingen en invoerrechten.
Katrina was 2005, maar dat moest ik ook opzoeken
Nu kan ik meedoen !
Net toegekomen, bedankt Bas.
M’n enige 18mm band die ik had liggen. Ik zoek nog wel wat anders. Morgen mag ie al mee naar het werk!
De ‘chronodirskies’ waren ook origineel voor de Italiaanse markt.
Die heb ik ook. Hij is prachtig inderdaad.
Ja klopt . De lerenbandjes waren ook veel mooier ( echt leer )