Echt mooie set ja!
Vandaag kwam deze oude Pobeda binnen…
En ik verwacht nog een Ruhla uit 1986, die ik met een forumlid geruild heb. Zou een eerste serie Kampfschwimmer moeten zijn.
Mooie patina zeg
Zeg dat wel Rob!
Zo! Dat is geel dus!
Mooi exemplaar. Dat handgeschreven Pobeda is toch wel heel er sjiek. Is het uurwerk net zo mooi als het uiterlijk?
Dat is een hele gave. Leent zich prima voor bandenwissels.
Pfff, was ik maar rijk en niet zo knap.
Zeker die MG is een collectors item heren!
Uitdunnen?
Had ooit zo’n 30 russen, nu 2
De prijs kan je nog meevallen Dirk
Inderdaad Jan
Ja Hans,
Er blijven natuurlijk een aantal in de box, maar er mag ook weer eens wat anders komen
Ik denk het wel. Ik had hem nog niet geopend, maar het was wel degelijk de moeite waard! Zoals wel vaker met oude horloges, wordt het mooiste aan de binnenkant verstopt. Naar mijn mening was een zichtvenster wel op zijn plaats geweest.
Toch is het lange tijd onzeker geweest, of dit horloge nog ooit zou komen. Ik had het op Etsy gekocht, maar de verkoper gaf nog taal nog teken, toen ik hem vroeg of het wel ooit verstuurd was. Het staat daar nu nog steeds op “Niet verzonden”. Dus groot was mijn verrassing, toen het vandaag wel geleverd was. Wat me trouwens wel opvalt, dat dit niet het horloge is, dat hij in de advertentie had staan. De wijzerplaat is net iets anders, maar verder wel hetzelfde horloge.
Ik heb hem trouwens nu op ander leer gezet, en dat past veel beter bij dit horloge.