Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Sluit me bij @BG1 aan. Dank u. :blush:

Heb recent ook al eens het verhaal van de DDR weer herlezen i.v.m. deze vragen.
Ik ben er niet heel star in. Heb ook wel eens een Omega laten zien voorbeeld. Maar in principe is het hier een horloges uit de, СССР en РОССИ, topic. :thinking:
Dus inderdaad geen horloges uit een, na de 2e wo tijdelijk geclaimd gebied, zoals de DDR was. :sunglasses:

Met Lex eens dus. :blush:

5 likes

En technisch waren ze prima in staat nieuwe zaken te ontwikkelen.

Trabant ingenieurs hebben ideeën ontwikkeld voor serieus moderne auto’s in de jaren zestig en zeventig.

Die werden afgeschoten, want de ontwikkeling van nieuwe up to date modellen kostte kostbare harde valuta en juist die al geproduceerde Trabants konden in de export harde valuta opleveren…

Totdat de wereldmarkt verder gaat en je oude achtergebleven produkt aan de straatstenen niet meer te slijten is…

6 likes

De Praktika was een heel aardige spiegelreflex ook. Maar vanwege de beperkte middelen kwamen ze niet in de buurt van de consumenten cameras uit Japan.

4 likes

Dat heb ik altijd met horloges uit het derde rijk… horen thuis in het bruine gedeelte! :see_no_evil:

3 likes

Pas op Bas. :wink:

2 likes

Jazeker , mooie band en een meer dan geslaagde combi !

3 likes

:joy::joy:

3 likes

De 170 met een AM bezel. Nog een goede avond :yawning_face:

15 likes

Zim Zondag.
Had ik al proost gezegd? :upside_down_face:

13 likes

@bartman,
Jij bent helemaal niks misgelopen! Goed gezorgd voor je kind!
Zoonlief gaat binnen 24h. weer als een Raket naar school!
Goed gedaan Pappa!
3d-penguin-brings-first-aid-260nw-178660790

7 likes

Ваше здоровье!! :beers: :grin:

6 likes

Ik ga er nog een paar dagen van genieten. Heb inmiddels een paar andere modellen in bestelling staan. Deze kan weer de collectie verlaten.

13 likes

19 likes

Mooie combi met dat bandje :ok_hand:

2 likes

Haha , mijn horloge niet maar ik vind het een mooie combi , over smaak valt niet te twisten , sowieso hou ik van vintage . :slightly_smiling_face:

1 like

Mijn inzending voor de fotowedstrijd ook gelijk maar even voor ons obscure clubje fijnproevers :wink:

15 likes

Mooie foto zo met die kleuren :+1:

2 likes

Het bordspel is helemaal terug. Leuke foto, klassieke elementen bij elkaar. :blush:

3 likes

Dankjewel!

2 likes

Ken jij de banden van Hans? @slls Hij is heel erg bewust bezig met het gebruik van goede producten. Weet alles van leerlooi methoden en leer soorten. Daar is ook nog wel wat in te doen.

Ik mag ook graag natuurlijk spul gebruiken of staal. Maar heb wel een paar synthetische rubber banden. Natuurlijk rubber was loeiduur, en dan bezwijk ik. :slightly_smiling_face:

5 likes