Blikvanger
Zet ze eens op een rijtje op de foto
Ben nu in Gëorgie .
Nee zo te zien niet zeg. Wat had je onderweg.
We wachten het rustig af
Ach , niks mis met instant NOS
Blij dat je er om kan lachen. Wat een gedoe. Komt meestal wel goed. Normaal gesproken neemt postnl of een andere het over met nieuw track en tracé nummer. Na de douane. Voor zover mijn eigen ervaring.
Ja dit zou ik ook verwachten, maar hoe ik aan dat nieuwe track and trace nr kom is mij nog een raadsel…
Ik heb ongeveer elke online tracking dienst bekeken alsook m’n mail maar niks te vinden
Ja er zijn wel belangrijkere zaken in de wereld, en dit maakt natuurlijk allemaal deel uit van de hele ervaring
Ach ja, zo is deze Poljot ook wat dagen kwijt geweest. Was een straat verderop geleverd…
Gelukkig eerlijke mensen, dus nu heb ik het horloge om de pols.
Dat is heel vaag inderdaad. Paar keer gehad dat het pakje een week lag te wachten in nederland, volgens Russische track. Douane was gepasseerd. Daarna het nummer in de postnl ingevoerd met mijn adres. Onbekend of nog niet aangeleverd. Na een paar dagen kwam automatisch dat er een pakje was met nieuw Europees track en tracé nummer. Maar ook een keer dat ik niks gehoord had en de bode kwam.
Wat ik er van weet is bij twijfel of het wel goed gaat contact opnemen met verzender die kan evt. reclameren . Als ontvanger kan je niks .
Als gezegd waar PostNL geen partner mee is gaat moeizaam , ik wacht ook op een pakketje uit Ukraine en ligt sinds 17 maart bij PostNL .
Vervelend, je hebt de neiging om in de auto te stappen, naar Schiphol en dan even op te halen.
Zijn alle 3 leuk! Mooi setje zo.
Mooie kleur Bert👍
Zonde. Misschien een andere erop zetten. Maar ligt daar een stukje lumen van de secondewijzer onderin🤔