Hier ook maar een Barton voor aanschaffen denk ik. Hoewel deze rubbers niet heel slecht zijn, zitten ze na 10 minuten al helemaal vol prut, stof en andere zaken.
Ik vond die op mijn gmt veeeeel te hard. Sindsdien ben ik over gegaan op een tropic van Ali. Past super en zit heerlijk!
Dat klopt, ze zijn vrij hard ook nog. Wat me stoort aan de tropics is de recht/vlakke uiteinden. Ik had daarnet al geprobeerd of ik de zachte curved band voor mijn SKX van Ali erop kreeg. Helaas zag dat er niet heel netjes uit.
Misschien eerst nog eens over de Ali website struinen alvorens de Barton te bestellen.
Mooi in balans!
Oké? Wist niet dat het jouw site was. Mooi hoor, complimenten. Veel informatie en achtergrond verhalen. Zien we graag.
Breaking news!! Deze beide raspaarden zijn na lange tijd weer herenigd en staan vanaf nu weer in dezelfde stal. Voor de Sturmanski ga ik nog een bijpassend tuig bestellen maar zal ze netje verzorgen, koesteren en regelmatig een aai over de Russische bol geven. En zoals jullie kunnen zien, het geluk straalt er vanaf. Anno, dank je wel dat je ze de afgelopen jaren zo hebt verwend.
Wow! Less is more!
Geen dank Dirk. Ik ben blij dat ze in dezelfde stal staan en een goed baasje hebben gevonden.
Zo een big zero is toch enorm modern van wijzerblad. Ik verschiet ervan!
Ik had nog net liever eentje gehad zo met de kwaliteitsstempel van de ussr, maar deze was goedkoop
Ps: de verkoper had er nog als jullie er nog willen
Ps2: vanavond gaat hij kijken of hij een aeroflot voor me heeft
Heel stijlvol! Mooi dat logo met die raket!
Jammer dat deze relatief lastig te vinden zijn, ik vind het Russische Poljot loge vele malen mooier dan dat op mijn model.
Is een interessante website, van het weekend nog even goed lezen.