Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Hier ook maar een Barton voor aanschaffen denk ik. Hoewel deze rubbers niet heel slecht zijn, zitten ze na 10 minuten al helemaal vol prut, stof en andere zaken.

7 likes

Ik vond die op mijn gmt veeeeel te hard. Sindsdien ben ik over gegaan op een tropic van Ali. Past super en zit heerlijk!

8 likes

Dat klopt, ze zijn vrij hard ook nog. Wat me stoort aan de tropics is de recht/vlakke uiteinden. Ik had daarnet al geprobeerd of ik de zachte curved band voor mijn SKX van Ali erop kreeg. Helaas zag dat er niet heel netjes uit.

Misschien eerst nog eens over de Ali website struinen alvorens de Barton te bestellen.

1 like

Zomaar een kiekje van een ЗИМ.

7 likes

Had nog een bezel liggen wat bandjes teveel. En even mijn 090 ander kleedje gegeven.

10 likes

Vostok Amphibia SE 100725

11 likes

Mooi in balans! :ok_hand:t3:

3 likes

Oké? Wist niet dat het jouw site was. Mooi hoor, complimenten. Veel informatie en achtergrond verhalen. Zien we graag.

3 likes

Breaking news!! Deze beide raspaarden zijn na lange tijd weer herenigd en staan vanaf nu weer in dezelfde stal. Voor de Sturmanski ga ik nog een bijpassend tuig bestellen maar zal ze netje verzorgen, koesteren en regelmatig een aai over de Russische bol geven. En zoals jullie kunnen zien, het geluk straalt er vanaf. Anno, dank je wel dat je ze de afgelopen jaren zo hebt verwend.

17 likes

Een ex, best wel een leuke mod. Insert is later naar mijn SKX verhuisd waar ie nog steeds op zit

9 likes

Luch uit Minsk.

19 likes

Wow! Less is more! :+1:t2:

3 likes

Pakje uit macedonie vandaag!
12/3 aldaar vertrokken

18 likes

Geen dank Dirk. Ik ben blij dat ze in dezelfde stal staan en een goed baasje hebben gevonden. :+1:

2 likes

18 likes

Zo een big zero is toch enorm modern van wijzerblad. Ik verschiet ervan!
Ik had nog net liever eentje gehad zo met de kwaliteitsstempel van de ussr, maar deze was goedkoop :slight_smile:

Ps: de verkoper had er nog als jullie er nog willen :wink:
Ps2: vanavond gaat hij kijken of hij een aeroflot voor me heeft :star_struck:

5 likes

Dit is de enige echte kosmonaut… :heart_eyes:

17 likes

Heel stijlvol! Mooi dat logo met die raket!

2 likes

Jammer dat deze relatief lastig te vinden zijn, ik vind het Russische Poljot loge vele malen mooier dan dat op mijn model.

2 likes

Is een interessante website, van het weekend nog even goed lezen.

3 likes