Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Die tweede is wel cool, mocht je die zelf niet nemen laat het me even weten :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja die is wel apart :+1:

2 likes

Met al dat desert shield geweld hier een vraagje. Waar is @jayjayVo eigenlijk gebleven?

3 likes

Kennen jullie dat? Wanneer je een leuke blouse koopt in de sale maar hij is net iets te groot waardoor je hem niet meer draagt.

Naar de Vostok GMT ben ik lang opzoek geweest, maar ik twijfel enorm of ik hem moet houden of niet. Hij is simpelweg groot voor mijn kabouterpols.

Wat zouden jullie doen?

Is hij te groot?
  • Niet zo janken man, lekker dragen
  • Zonde dat je hem hierdoor nooit draagt, verkopen

0 stemmers

1 like

Ik zou hem houden, maar als je hem wegdoet heb ik wel interesse :crazy_face:

4 likes

Mijn desert shield. Ik draag hem eigenlijk nooit, misschien maar eens verkopen :sweat_smile:

12 likes

Mijn keus ook om dezelfde redenen. :ok_hand:t3::+1:

3 likes

Daar sluit ik mij om dezelfde reden bij aan!

3 likes

Mooi blauw is niet lelijk! :heart_eyes:

13 likes

Is dit de juiste band?
Wel veel reknop :frowning:
Kan ik de band nog korter maken? Staat nu op minimum van de micro-adjusts.

Edit: ik heb ook dikke springbars nodig precies :thinking:

8 likes

Bart , je weet ik ben van de leren banden . Wat mij nu opvalt is de open ruimte tussen kast en band ( als ik het goed schrijf , lug gap ) weet niet of ik dit wel zo mooi vind . Vooral bovenste foto te zien .
Gewoon me mening he niks tekort aan je horloge .
image
Foto uit archief .

11 likes

Dan nog maar een GMT op vrijdag😏 Met een NATO zit hij wel lekker.

10 likes

Ja inderdaad. de verkeerde pushpins lijken me het probleem te vergroten.
Morgen ga ik eens een (donker) cognac band aanpassen dat die erop kan (is een 22mm).

9 likes

Ja kan netjes worden.
Je blijft altijd houden dat de lugs op 18 mm staan en scherpe uiteinden hebben. Dus sluit het altijd wat moeizaam aan bij banden die naar 22 overgaan.
Ook de orginele metalen sluiten niet super aan. Die van Bert sluiten prachtig, maar dan moet je wel 18 mm banden acepteren.
Blijft links- of rechtsom een compromis. :wink:

9 likes

Niet aan likken hè, radium bommetjes…

2 likes

Boctok vrijdag met een relaxed weekend voor de deur. Wordt morgen boos weer dus goede reden om het atelier in te duiken. Misschien mogen een beetje luminantie aanmaken, heb een bezel aangepast en moeten wat lichtpuntjes in worden aangebracht. Maak jullie om mij geen zorgen.

11 likes

Die geblauwde wijzers maken het toch echt wel even af, hoor. Zo mooi.

3 likes

Mijn voorbeeld geeft met verbeelding aan hoe mooi het op de kast zit omdat het heel dik leer is wat ook nog eens gevuld is . Meteen naar 22 mm zou af zijn voor Bart .

3 likes

Nog net in het laatste halfuurtje Boctok friday; mijn Amphibia Albatros

10 likes

Mooi artikel in de monochrome-watches.com (Link: https://monochrome-watches.com/raketa-avant-garde-limited-edition-0279-review-price/?) deze week over de Raketa avant-garde. Blijft een interssant merk met een geschiedenis. Hoe je van edelstenen eindigt in de horloge industrie.

9 likes