Ik zal die banden van jou dan misschien tóch nog bestellen. Ik had de bestelling geplaatst en betaald. Maar toen zag ik de metalen poljot-band op eBay en heb ik die lederen band laten wisselen voor wat anders (voor op m’n Tissot).
Vanochtend deze band even hermaakt. Ik begin het te voelen! Het kan een blijvertje worden
Mooi strak!
Een mooi horloge verdient ook een mooie band Bart. Over smaak valt gelukkig te twisten, maar heb verscheidene bandjes door Hans @slls laten maken en die sluiten goed aan en zijn ook niet te dik. Het horloge moet ook nog eens lekker om de pols zitten.
Een paar foto’s met bandje van Hans.
Pfffff , waanzinnig ! Dit staat echt mooi , wat een mooi bandje zeg !!
Ik geef haast net zoveel uit aan bandjes dan aan horloges Bert
En laten we eerlijk zijn een SSteel bandje op een chrome kast vloekt toch ook een beetje . Ik ben er niet van in ieder geval .
Bart zeer geslaagd zo
Ik weet nog dat Hans er mee begon. Ik heb twee van zijn eerste bandjes. Maar dit is geweldig! Heel mooi!
Ik moet ook nodig knappe bandjes hebben , echte mooie .
Zoals kleren maken de man geld voor horloges het samenspel met het bandje .
Dit is inderdaad een hele mooie band, is Hans ermee gestopt dan?
Was toevallig net aan het zoeken naar een band voor mijn nieuwe Sturmanski aanwinst. Ben er nog niet uit,… Heb genoeg staal liggen maar ben er ook nog niet enthousiast over.
Bandjes die ik al lang in de la heb liggen , buiten dat mijn pols te dun is vind ik het te veel bling .
Denk het niet Dirk. Ik meende dat Hans toen niet meer dan een paar per maand wilde maken.
Anders even pb. Je betaald een schappelijke prijs voor een mooie soepele band. En genoeg keus bij hem.
Wow. De liefde voor het vak loopt (eerlijk, niet te commercieel) van zijn site af !
Krijg er meteen zin in!
Ik zou eerst dat stuk appeltaart opeten
Die blauwe staat wel kek, maar iets te blauw denk ik
Houden en uurwerk overzetten in een kast die bij je polsmaat past.