Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Dit is de achterkant van me over sizest Scubadude .
Ik kan niet zien wat voor staal het is , wat ik wel zie is dat het erg mooi is afgewerkt .
Wanneer je een ssteel bandje op een titanium kast zet dan vloekt het .
Eigenlijk zelfde als ssteel op chroom , ik zou me mateloos irriteren en dus nooit doen .
Voor mij leren bandjes want ik wil me box ook rustig houden , alles op leer en niet een paar met staal bandje , ook dit zou me irriteren . Zijn m.s.s rare trekjes , het is nu eenmaal zo .
Ssteel ziet er koud blauw uit en titanium is warmer om te zien .
Het gewicht verschil is amper te voelen op je pols .Maar het ziet er overall wel beter uit , die van mij zijn in nieuw staat dus ik wil het experiment met bandjes afhalen , wegen liever niet doen . Ik heb tremoren aan me handen waardoor ze trillen en ongecontroleerde bewegingen maken , ik ben heel zuinig op me horloges en draag ze dan ook zelden buitens huis , dan pak ik er 1 waar ik niet aan gehecht ben .

6 likes

Mooi hoor!

2 likes

Als het om een totale combi gaat, dus stalen kast en band, dan merk je het verschil wel degelijk in gewicht.
Kast alleen valt inderdaad wel mee Bert, maar zie liever de voorkant van het horloge :+1:

3 likes

Klopt . Op een titanium kast een bijpassende band vinden is ook niet makkelijk .
Een titanium set dus met titanium band zal wel merkbaar lichter zijn als compleet setje Ssteel horloge en band .

2 likes

Die zijn er niet van Vostok volgens mij!

4 likes

Nee , dan moet je gaan zoeken en kom ter vervallen in iets van Duitse makelij ofzo , nee daar begin ik niet aan . Geen Haarlemmerdijkies :sweat_smile: :innocent:

4 likes

Even moeten googelen. Bert bedoeld “geen ruzie maken”. :grin:

3 likes

12 likes

Een vredig plaatje!

14 likes

Deze hoop ik binnen te krijgen , puur blauw 420 met sunburst , heel mooi !

4 likes

Een van de klassiekers van de Amphibia’s.

2 likes

Goedemorgen, kan iemand mij vertellen welk type uurwerk, poljot , dit is

8 likes

ik zag het al 2415, is deze bij iemand bekend ?

6 likes

Is inderdaad 2415 uurwerk uit jaren '60.

3 likes

Horloge ziet er nog prachtig uit, en best wel gecompliceerd omdat het een heel plat caliber is . Ik heb horloge te logeren om te servicen , zijn er dat jij weet problemen te verwachten met dit type ?

4 likes

Vouwfietser vragen?

5 likes

Dank, goed plan :+1:

4 likes

vandaag mijn chrono :slight_smile:

19 likes

Erg mooi , gaat iets naar paarse kant toe vergeleken met die van mij .
Tip , als je hem niet draagt uit direct zonlicht wegleggen …

4 likes

ik heb een doos met plexi deksel (dat steeds openstaat). misschien maar de doos verplaatsen dan (staat niet ver van een raam) …

3 likes