Juist , zonlicht is killing dan raakt het horloge ze volle kleur kwijt , m.a.w dan verbleekt het .
Lekker aan het genieten van mijn bescheiden collectie natuurlijk. Heb nu wel een goed plan met waar ik naar toe wil qua mijn collectie enz…
Zit dus minder op het forum en geniet meer van de klokjes die niet achter een schermpje zitten. Heb gemerkt dat ik veel meer blijdschap haal als ik hier minder rond hang kijken naar hoe het beter kan😅
Wil deze weer een beetje in originele staat terugbrengen. De cathedral wijzers passen mijns inziens niet bij de wijzerplaat. Maar ben ook bezig met het restaureren van de Boley draaibank dus kom tijd tekort. Luxe problemen.
Cathedraalwijzers bij een sniper. Nee dat is niks.
Plannen genoeg Dirk!
Goed bezig Dirk
Ik heb zat horloges om te kiezen, maar deze Vostok komt regelmatig aan de beurt. Voordeel van een handwinder is toch wel de slanke kast.
(Jammer van de stofjes op het plexi)
Met bijpassend shirt.
Mooi, uit een goed jaartal
Die Russen waren zo gek nog niet
Er is nog steeds niks veranderd
Contact opgenomen met Russian Post maar die verwijzen niet-russen direct door naar de postbezorger aan de ontvangende kant.(daar hebben ze zelfs een standaard template response voor )
Dus… contact opgenomen met Postnl maar die kunnen niks zolang er geen track en trace is aangemaakt/hij niet bekend is in hun systeem…
En vanochtend maar een mailtje gestuurd naar de verkoper(Vostok) om te kijken of zij meer info kunnen geven
Mijn vrouw appte mij vanochtend, je horloge uit Oezbekistan is binnen. Nou dat kon maar 1 ding betekenen, mijn Molnija is binnen! Het is een oud zakhorloge dat omgezet is naar een polshorloge. Heel geinig en ziet er best cool uit. Zit nu alleen te kijken hoe het begint te werken haha.
Vertoont inderdaad een opmerkelijk hoge gelijkenis met een Poljot Sturmanskie kast! Dus mooi!
Geintje, mooi horloge. Met veel seventies uitstraling.
Net als wij.