Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Dankje voor de referentie. Nu lijkt het op de ene foto meer een bordeaux kleur en op de andere foto zwart. Ben benieuwd

1 like

Sorry het is de 862, niet de 863, maar dat van de bezel klopt, die lijkt haast zwart. Het verschil tussen de 862 en 863 zou enkel de wijzerplaat moeten zijn.

Zie ook de originele advertentie van @JanDoedel

3 likes

Het is zwart met heel donkerblauw. Het rode komt door het licht dat wordt weerkaatst. Eigenlijk heeft het zwarte in verschillende soorten licht steeds een andere kleur.

3 likes

In nog geen 2 maanden 600 volgers , ongelooflijk .
Leuke reacties en complimenten . Er is veel waardering voor die oude Russen :innocent:
www.instagram.com/vintagerussianwatches

3 likes

Goed bezig Bert! Maak maar flink reclame voor onze hobby. Kan helaas niet meekijken.

2 likes

Tijd om er aan te beginnen Jan, wat dacht je van de username JanRussianWatchesMan :wink: :ok_hand:

3 likes

Beetje lang Mark. :thinking:

Moet iets pakkender. :wink:

2 likes

Janwatchesman , zit nog rijm in ook , ook al omdat je ook Omega,s heb .

2 likes

WatchmanJan. :thinking: :wink:

1 like

Doen :ok_hand:

1 like

Ha ha, ik zit zo al genoeg op die tablet Bert. Maar bedankt voor de support! :+1:

2 likes

Je moet ook niet op je tablet zitten Jan, dan gaat ie kaput :rofl:

Maar ik volg ook niet alles hoor. De wereld aan app groepen via het werk die al weinig volg en dan ook nog Insta erbij :grimacing:

Ik ben echt wel een tech boy maar ik hou mij wat ver van social media. Krijg er met het werk al een hoop gesodemieter van.

Gewoon hier wat over horloges praten en af en toe dom lullen vindt ik wel genoeg :sweat_smile:

3 likes

Ik heb altijd met computers gewerkt op het werk. Wegontwerp met autocad, software voor verkeersregelinstallaties, verkeersongevallen registraties en onderzoek, snelheidscontroles en wegwerkzaamheden.,en dan nog de managers met hun zaakgericht werken gedoe.

Maar toen Facebook kwam met het platform waar iedereen zijn huisdieren en pasgeboren baby’s zo nodig aan de hele wereld moest laten zien, heb ik het als eerste voorbij laten gaan.:grimacing:

Nu ben ik er inmiddels wel van overtuigd dat er ook nuttige en leuke zaken gedaan kunnen worden op sociale media, zoals horloge hobby’s. Maar ik hoef nog steeds niet overal aan mee te doen van mezelf. :grin:

Misschien wel leuk om dit ‘computer’ horloge te gebruiken bij oud en nieuw. Eerst maar weer eens op tijd zetten. Hoe ging dat ook al weer. :wink:

Dit is trouwens een vrij nauwkeurige reisseu van het vintage orgineel.

10 likes

9 likes

Wil je er over praten Anno? Dat kan hier gewoon hoor. Wat in dit topic gezegd wordt blijft in dit topic! :sunglasses::rofl:

7 likes

Vandaag weer met de desert shield, nogsteeds helemaal verliefd op… :grin:
Laatst een krasje op het glas opgelopen maar dat hoort erbij, hij is toch bedoeld om gedragen te worden.
Alvast een fijne jaarwisseling iedereen!

10 likes

Vandaag Sturmanskie .

10 likes

Vandaag afscheid genomen van deze. Een Poolse dame uit de buurt wilde graag een Vostok hebben met een rode ster erop, maar vertrouwde de Poolse variant van marktplaats niet erg.

Ik droeg deze toch nooit, was niet bepaald mijn smaak.

11 likes

Kun je er zo weer uitpoetsen. Dat weet je he? Ik doe dat met huismiddel Brasso. Werkt echt prima.

2 likes

De scuba dude gmt :blush:

13 likes