Hij wil hem niet openmaken omdat hij zo mooi loopt(?!) Maar deel je mening over de combinatie van wijzers behorende bij een chrono. Aan de andere kant is er de Buran die enigszins vergelijkbaar is. Was wat duidelijker geweest als het gewoon een Buran was.
Wanneer de prijs ‘zeer’ acceptabel is misschien een gokje wagen. Is vast een 3133, ook gezien de datum. Betere fotoos zou ook helpen. En heeft hij nog een verhaal over de herkomst?
Jazeker, overgenomen van een zieke horlogemaker die zijn spullen aan het opruimen is.
Zal eens kijken in mijn boek of ik hem vind. Is het een komandirskie trouwens?
Het is denk ik samengesteld uit onderdelen, iets wat volkomen normaal is in het tijdperk 1989-1993
Alles is post Sovjet, kast is verchroomd, meer curiosum dan verzamelaarsstuk.
Het is ongeveer deze wijzerplaat
In deze kast
Met deze cathedral wijzers
Anyway hij is hardstikke echt, in mijn ogen foeilelijk, slechte foto’s maar voor een paar tientjes niet laten lopen, al is het maar voor onderdelen.
Dank je wel. Denk dat je gelijk hebt. Redelijk samengesteld dus. Ga ermee aan de slag. Jullie horen het.
Volgens mij is het deze wijzerplaat met boot.
Heerlijke vintage early eighties Poljot Sturmanskie met een US10SR wijzerplaat met groene lume.
Onverwoestbare 3133 handopwinder, een interne bezel die je met de extra kroon op links bedient en een hoog en vlak acrylglaasje!
Klopt inderdaad, maar de bezel vind ik er meer bij passen. Overigens is de deal gelukt. Samen met een Amphibia voor 6700,00 RUB. We gaan het gokje maar aan.
Daar kun je je geen buil aan vallen!!!
Ook maar weer eens wat gekocht. Vostok Volna uit 1960 met Kazan (Tartastan) op de wijzerplaat. Leuk klokje om het jaar mee af te sluiten.
Had onderstaande versie al, maar met deze zeldzamere variant is de collectie (bijna) compleet. Er is ook nog een met vermelding van 40 jaar op de wijzerplaat.
Kom ik op €74,29. Inclusief verzenden hoop ik?
Ben niet zo van de plaatjes op de dial, maar het is wel een leuk koppel om naar te kijken
Zeldzame vondst
Poh wat gaaf met die bezel. Iemand een referentie of tip hoe ik aan dezelfde samenstelling kom?
Het is de Vostok 170863, best lastig aan te komen, want mondjesmaat geproduceerd. Via Meranom een alert instellen bij voorraad eventueel.
Afgerond naar boven klopt het! Prima uitgangspunt!