Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Terecht, noted!
Er is meegedacht en er zijn momenten geweest dat we enig invloed hadden.
Maar olé is initiatiefnemer ontwerper enz. Wij mogen mee met de rit.

1 like

De kast vind ik mooi. Dat is een type 100. Maar ja, dial en bezel zijn uitwisselbaar. Bij monster denk ik aan een enorm horloge. Vind deze best aardig. Kwestie van smaak he. :wink:

1 like

Maar het is een Komandirskie 350 (K35). Kast lijkt indentiek inderdaad. Vraag me af waarom ze die nummers niet synchroon houden.

3 likes

Hele goede Boctok vrijdag, mannen.
Fijne Pasen met alles erop en eraan maar denk aub wel aan de Corona kliogrammen.

8 likes

Vroeg ik me ook af. Vind dial en bezel wat druk. De kast lijkt een 100 met extra behandeling. Heel geslaagd!

3 likes

Ahja, dat is het verschil gepolijst 100 en matte 350. Ik vond de bezel ook wat druk, daarom heb ik er die worldtimer bezel opgezet bij mij.

3 likes

Uiteindelijk zal de verkoop van de Luna Dude waarschijnlijk bij Meranom plaatsvinden, toch? Dan is er ook een mogelijkheid in Roebels te betalen, scheelt misschien weer. Zelf zou ik de $200,00 toch liever aan een mooie oldtimer uitgeven, denk ik zo.

3 likes

Eensch. Maar hij ziet er monsterachtig uit.
Zoals de Seiko Monster eigenlijk maar een klein ding is, maar ook Monster genoemd wordt.

3 likes

Ja, normaal gesproken krijg je van Meranom een prive link doorgestuurd op email met daarin een betaaloptie voor jouw Vostok. Ik heb daar echter nog nooit de Roebels optie gezien, mogelijk wordt de projectprijs gewoon in Dollars geforceerd.

3 likes

Ok :wink:

3 likes

Mannen,

Zijn dit resultaten van de toenmalige Russische crisis? Of zijn dit modellen die daadwerkelijk zo bedoeld zijn.
Had ze nog niet eerder gezien, vandaar deze vraag even. :wink:

9 likes

Die eerste is een franken volgens mij. Ik heb er zo eentje. De plaat die erin zit bij jouw foto is het tweede plaatje van mij.

De Sekonda klopt wel zo te zien, hou er wel rekening mee dat die aan de kleine kant zijn, 34-35mm uit mijn hoofd.

7 likes

33mm zelfs dus is inderdaad wat aan de kleine kant Mark. Zelfs voor mij :sweat_smile:

1 like

Die Franken, hoe groot is die eigenlijk. Kan er niet zo achter komen, maar 38 mm ?

Links 40mm, rechts 38mm. Zonder de kroon.

7 likes

Opmerkelijk inderdaad. Bij Mark dan wel in Cyrillische letters en bij Anno Latijnse letters. Maar dat zie je veel. Ook bij de Poljot 3133 uitvoeringen.

2 likes

Ik ben nog eens in de kist gedoken Jan :wink:

7 likes

Ben benieuwd wat er nog meer in de kist zit Mark! :grin:

3 likes

Haha, hoe diep is die kist wel niet. De kist van Pandora :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Het is voor mij ook iedere keer weer een verrassing wat er uitkomt! :grinning:

3 likes