Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Hopelijk niet vervaardigd met erts van nabij Tsjernobyl🙄

4 likes

Heb je wel je track trace al?

2 likes

Geen probleem. :sunglasses:

14 likes

Geeft ie wel een bak licht :joy:

4 likes

ik heb nog geeneens een betaal verzoek ontvangen. :rofl: Maar zo afgaande op de foto’s is het zeker het wachten waard

4 likes

Haha ja lol!

1 like

@Marijn2

5 likes

Dat is het zeker. Ben echt aangenaam verrast.
Er gaaf. De printing op de wijzerplaat is ook veel strakker gedaan dan de standaard modellen die ze verkopen.
Boven verwachting en voor jou dan zeker het wachten waard. Dat wordt zeker beloond.
Ik vond overigens de band met de rechte schakels die iedereen er op heeft veel te zwaar voor het horloge. Die ga ik op een amphibia zetten.
Deze band staat naar mijn mening veel beter bij een dergelijk horloge. Op maat maken was wel echt een klusje🙄

3 likes

Net binnen as we speak?

3 likes

16 likes

Verkeerde band alleen meegeleverd…

Ik had de band die @Marijn2 showde besteld… komt goed!

6 likes

Toch snel binnen ineens.
Leuk Bas! :+1:

4 likes

Komt idd vast goed. Die band die op mijn horloge zit is overigens erg comfortabel.
Je moet hem alleen wel even bewerken aan de binnenkant. Ik heb een schuurpapiertje korrel 400 op een klein houten blokje gewikkeld en heb toen alle randen schuin en goed afgenomen. Daarna met een ijzervijltje normaals de randen gedaan en vervolgens nog eens nabehandeld met het schuurpapiertje. Niets van te zien, maar qua gevoel van scherp en onprettig naar niet merkbaar bij dragen en zeer comfortabel.
20 min werk hooguit!

4 likes

Goeie tip!

1 like

De para-elastiek nato’s die ik had gekocht bleken te dik…

Nu dan maar op een minder passende nato.

13 likes

Russisch of Canadees of beide…

12 likes

Mooi Deno, deze bijzondere kleur!
Als je de kroon nog wilt vervangen door een origineel model, dan heb ik er nog wel een beschikbaar voor je! :+1:t2:

4 likes

Bedankt voor het aanbod! Zag inderdaad dat de kroon te breed was. Heb onderstaande ook gekocht! Dacht kan deze dan gebruiken om de andere compleet te maken en een beetje te oefenen met het uurwerk…

9 likes

Misschien houdt ik ze beide wel intact… :joy: Ik weet het nog niet… Wat wil je hebben voor de originele kroon?

2 likes

Die ziet er nog erg goed uit om te worden opgeofferd! Mooi model ook weer trouwens :wink:
Ik PB je even.

3 likes