Het beste is dat je het maar zo moet laten, Het is ook best oud voor een LCD horloge 36 jaar .Heb nog een tip dat heb ik een keer gedaan op de contact strips van een horloge, met een wattenstaaf met een klein beetje witte natuurazijn en dat een paar keer herhalen.
Ah , Richard goeie tip als ik weer ga wisselen dan ga ik dat doen .
Je heb wel gelijk ik draag hem even zoals het is ben er gisteren toch paar uurtjes zoet geweest met dat uitvogelen . Ken het klokje nu wat beter , vandaag schittert het aan me pols en heb ik toch me lol .
Een LCD die alleen de tijd aangeeft
Het is idd een mooi horloge ,maar doe het wel voorzichtig , en als je het niet gebruikt verwijder de accu . in verband met lekken.
Heeft er iemand enig idee ,waarom de wijzerplaten verschillen van elkaar , de rode doet veel duurder aan dan de blauwe, mijn groene en zwarte. die twee zijn gelijk aan mijn blauwe is net verf
De blauwe is van een latere productie waar de algemene kwaliteit al achteruit gegaan was van dit model wijzerplaat. Kijk ook naar de lichtgevende indices die op de blauwe wijzerplaat als aparte bolletjes aangebracht zijn en op de rode (als het correct is gedaan) verwerkt zitten in de nummers en de opgelegde indices zelf. Jammer genoeg is de kwaliteit van dit model wijzerplaat inconsistent, ik weet niet hoe het er de laatste jaren mee gesteld is…
De licht bollen zitten op de streepjes 7 & 9 enz van de rode, en op de ander op de cijfers ( de rode is wel heel oud ik denk 10 jaar ooit van mijn vrouw gehad.
De rode wijzerplaat is dan zoals ze origineel zijn uitgebracht, de blauwe is inderdaad recentere productie. Ik heb van de recentere wijzeplaten ook meer klachten gehoord over kleurafwijkingen en dergelijke helaas.
De rode is ook nog niet verkleurd en ligt vaak in de zon. dan zo je zegen dat ze geel moet worden
Verkleuring is bij Vostok vaak eerder bij blauwe wijzerplaten een probleem, en is ook erg willekeurig.
Ik doelde vooral op inconsistentie van de kleuren, kleurverschillen tussen verschillende productiedatums en dat soort dingen.
blauwe platen dat gaat echte snel ,dat wordt bruin soms met twee jaar al
Jan, dank je wel voor de tip. Ga een poging wagen dat blad te scoren. Het idee van de Bukhanka blijft aan mijn kont plakken. Nieuw is geen optie. €10.000 alleen voor de btw en bpm.
In Polen een NOS kopen is nog de beste optie. Plan is eerst huren en inschatten hoeveel km’s op één dag mogelijk is zonder dat je nieren achter je oren zijn terug te vinden.
Vandaag mijn eerste Boctok weer eens om gehad naar het werk. Helaas mag ik tijdens het werk geen sieraden dragen dus ligt ze overdag in mijn locker trouw te wachten tot ik 's middags weer huiswaarts mag. Zo lief,…
Graag gedaan en goed plan Dirk. Er gaat niks boven echt beleven. Ik herinner me nog goed de koppeling van de Ferguson van mijn vader, waar ik als 14 jarige echt op moest gaan staan. Na een dagje mest uitrijden was het ook weer leuk geweest.
ik ook mag ik niks dragen bij bv een draaibank zelf mijn hepla niet
Oja, die moest je naar beneden trappen in plaats van je af. Ik reed alleen maar Deutz. Zoveel leuker. Maar we dwalen af,…
dit moest ik even opzoeken, dacht dat het een tikvout was.
Gevonden, maar ik ben ook niet in dienst geweest.
In mijn geval is het voor jullie welzijn mocht je om reden ooit nog eens op de operatietafel belanden.
Hahaha mooi om ook dienstjargon hier tegen te komen!
Ken ik niet?
Arts of verpleegkundige?
Ik ben ingenieur in een ziekenhuis. Kom ook wel bovengemiddeld in een OK