Kijk het inderdaad eerst maar even aan Bert. Mocht dit allemaal niet baten, dan wil ik best wel mijn hulp aanbieden om in ieder geval goed naar de printplaat en de contacten te kijken en daar waar nodig proberen te herstellen.
Garanties kan ik natuurlijk niet geven, maar heb genoeg ervaring in de micro elektronica en ik heb zelfs een soldeerbout waar ik de temperatuur kan regelen, dus nooit te heet.
Wat Richard zegt. Wat je ook kunt doen. Eerst een rustig de printplaat eruit, en dan schoonmaken zoals Anno zegt.
Vervolgens njks doen meteen maar heel goed meteen loepje alle verbindingen en de contacten bekijken. Vooral zoals ze vastzitten, en of ze horen te veren of niet.
Niet meteen gaan buigen etc. Misschien zie je wel dat ze makkelijk iets te solderen zijn, met een dunne soldeerpunt en lage temp.
Ik mag ze graag op vakantie of op de fiets dragen. Ze zijn volledig ongevoelig voor schokken. Zoals bij fietsen op de kasseien. Dat laatste vind ik met een mooie dure mechanische wel eens wat riskant.
Ha de 55. Ik wist niet dat jij die ook had Jan. Zie alleen de 54 voorbij komen
Maar inderdaad minder gevoelig voor schokken
Ik ben eigenlijk wel een echte analoog fan wat horloges aangaat, maar deze vintage lcd’s doen mij toch aan de tijd denken dat we allemaal een casiootje hadden. Deze zijn alleen leuker
Mogguh heren ,
Gisteravond precies om 24.00 batterij geactiveerd , hij loopt .
Functies werken verder niet maarrrr ik kan hem nu wel om .
Erg leuk horloge en een leuke afwisseling met een analoog om je pols .
Horloge is van 1 - 1985 best oud voor een LCD …
Fijne dag heren .
Nee Jan verder niks aan gedaan , dit is wat het is . Ik kan zien hoe laat het is maar b.v. datum die kan ik niet veranderen , die begint ook op de 1e dus laat het verder …
Ik heb b.v ook twee 3133 die perfect de tijd houden maar de chrono het niet doet .
Ben niet zo van het spelen met knoppen , de rest van me 3133 hebben wel chrono maar zit er nooit aan
Even een paar minuutjes aan gepolijst.
Niet te veel. Het glaasje moet nog wel bij de rest blijven passen.
Toch een wereld van verschil., Kiik maar eens van 7 tot 11.
@DirkT even deze foto als inleiding, ik zag vandaag bij de caravanzaak een tijdschrift Kampeerauto, nummer 6. Daarin een special over die Russische bus, de Bukhanka. Met ruige foto’s in zandbulten. Leuk lijkt mij.