Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Mooi zo’n Hollands schip op een Russisch horloge. :+1:

1 like

Ja, denk dat die van mij ook zo moet worden. Ga eens shoppen over de wereld voor zo’n kast waar mijn nieuw verworven 3133 in past.
Succes met het hersenkraken voor je nieuwe nickname. Best lastig alles ineen te hebben. Maar je hoeft ons niet te overtuigen dat je Russische horloges leuk vindt, hoor. Topper.

2 likes

Het is ook maar een geintje :wink:

1 like

Hoe kan eenvoud, simplicity, doeltreffendheid, trouw, nauwkeurigheid zo krachtig zijn. Vandaag мой друг

9 likes

Zit net kritisch naar mijn naam te kijken. Mijn hobby begon met zwitserse horloges. Maar zit met mijn “Omega_73” bijna uitsluitend tussen de russen! :grin:

Mooie avatar Dirk!

1 like

Vanochtend bij het boodschappen doen enzo deze alleskunner!

12 likes

Oliebollen gehaald Bas? Ik ben er net mee thuisgekomen. :grin:

2 likes

Jazeker, toch maar meer doelbewust.

3 likes

Voor jullie allemaal

11 likes

13 likes

Deze hangt met de jaarwisseling om de pols. Eigenlijk hangt deze de hele week al om :blush:

12 likes

Poljot de luxe.

poljot de luxe

14 likes

Volgens mij was het @DirkT die mij de hint gaf (thanks!) waar hij nog beschikbaar was, maar mijn neef heeft nu eindelijk zijn KGB plaat Vostok :grin:

12 likes

Nou geweldig, gaat alvast 1 mensch zielsgelukkig 2021 in. Heb je hem gelijk uitgenodigd voor dit forumfeestje? Hij heeft tenslotte nu een echt Russisch toegangskaartje.

4 likes

Hij zit niet op het forum, maar ik zal in ieder geval vragen of hij dan mee komt! Een echte russengek :sunglasses:

1 like

Mogen degenen waarvan ik hou de gelukkigste zijn in het nieuwe jaar!

Mooi gesproken Dirk! Ik sluit me hierbij aan! :clinking_glasses:

1 like

Het nieuwe jaar in met een Rus.

17 likes

Nog snel even een NA in dit belabberde jaar

MET een passend achterkantje :slight_smile:

13 likes

Ik keek in mijn horlogedoos en de enige die keurig op 31 stond was mijn “Old Lady”!

Ze werd zo genoemd door haar Engelse verkoper. Ze heeft een prachtige groen blauwe sunburst!
Perfect horloge om het jaar in stijlvolle basic Russische stijl af te sluiten! Proost! :beer:

13 likes

:+1:

9 likes