Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Всем здорового и счастливого 2021 года .

9 likes

We beginnen dit jaar met een Rus.

16 likes

Ondanks nieuwjaarsdag is het toch ook gewoon vrijdag.

10 likes

Poljot Sturmanskie zwart.

Poljot 3132.

18 likes

4 digit nummer! Een vroege. :+1:
3132? Apart!

Even gegoogeld.
3 likes

Ik heb in de afgelopen jaren een paar van deze uurwerken gezien, maar niemand weet precies wat het is. :smiley:

2 likes

Leuk toch! Ik denk dat er een kleine serie zo gestempeld is geweest. Foutje of geinige bui van een medewerker. Maakt hem wel uniek. :grin:

2 likes

Precies! :smiley:

1 like

Avond wissel naar de Poljot Buran Sibir, jammer dat je de onderkant niet zo vaak ziet!

17 likes

Mooie klok.

Ik kijk al een tijdje naar de 40mm variant.
Hoe beviel de aankoop bij Poljot24?

3 likes

Binnen 24 uur in huis en op nieuwe horloges 2 jaar garantie .
Box , gebruiksaanwijzing met bon en handtekening , stalen en lerenband en goede after sales .

4 likes

Worden ze afgeregeld opgestuurd?
Ik vind niets zo vervelend als een uurwerk dat dan plus 25 loopt, of iets dergelijks.

1 like

Raketa!

13 likes

9 likes

Mooie foto!

2 likes

Mijn super nauwkeurige Sturmanskie gekocht van Julian Kampmann. Een van de ca 7 horloges die ik sinds 2012 daar heb gekocht. Mede door hem heb ik blijvend plezier aan Russische horloges gevonden.

Julian = Poljot24 @Topdude. Ik denk niet dat hij al zoveel jaren een gevestigde handelaar zou zijn als hij zijn horloges slecht afleverde. In tegendeel, hij levert een zeer ruimhartige service. Zijn horloges zijn dan ook vaak iets duurder dan rechtstreeks uit Rusland.

15 likes

Volgens mij staat hij vooral daar om bekend, zijn aftersales/service.

4 likes

Klopt Mark. En dat is terecht. Toevallig had ik nu juist met een Strela zijn service hard nodig, maar dat is een ander verhaal. :wink:
Het service verhaal blijft staan. Toen bleek dat dit horloge een exemplarische misser was kreeg ik er direct een nieuw uurwerk in. Heb laatst 3 Poljot 3133’s laten servicen via hem. Circa 60 euro per horloge. Prima gedaan.

4 likes

@Topdude wilt weten of het horloge afgeregeld word , after sales en service is gegarandeerd . Ik denk dat T.S. gewoon contact moet zoeken met Julian dan kan hij dat zelf verklaren . Toen ik de vraag las dacht ik wat moet ik daarop antwoorden Julian kan perfect Engels en kan @Topdude beter zelf overtuigen hoe die in ze hobby/handel staat . Ik heb ook een vintage van Julian , loopt werkelijk perfect en wat je al zei voor een koopje ben je bij hem niet aan het goede adres .

3 likes

Kan ik beamen, meerdere horloges gekocht bij Julian waarbij er twee keer een (klein) issue was ontstaan. Beide keren werden keurig opgelost.

Buy the seller zeggen ze dan.

4 likes