Zelf contact op nemen hij spreekt perfect Engels dan hoor je het van hem zelf hoe die ze horloges verkoopt , ik snap dat je dat service verhaal wel gelooft en dat elk horloge even op de timegraph gaat maar dat mag hij zelf uitleggen .
Je kan niet de verantwoording bij mensen op het forum leggen denk ik dan .
Idd de hoofdprijs voor zijn horloges maar zijn service is dan ook perfect! Al menig verhaal over hem gehoord.
Slechte foto’s maar het “0001” exemplaar van de Watchuseek Elektronika is er!
Rvs kast en de net iets grotere pushers maken het helemaal af!
Stalen banden zijn er naar keuze, ook de mijne komt op staal maar gaat denk ikop een kek natootje.
Deze Vostok is bijzonder genoeg om hier te laten zien.
Zo vaak kom je ze niet tegen.
Op de wijzerplaat staat een afbeelding van een gigantisch beeld dat in Volgograd staat.
Het moederland roept, heet het beeld en is echt kolossaal en bijvoorbeeld veel groter dat het Vrijheidsbeeld in New York.
Ja mooi Bas! Kwaliteit straalt er vanaf!
Voor het verschil, hier de “gewone” chrome kast en kleine pushers. Ook leuk trouwens.
Klopt, speciaal horloge voor speciale momenten. Blij dat ik hem in de collectie heb.
Het beeld is 72 meter hoog ,en daar bij komt nog eens een zwaard van 11 meter .
Vraag over deze watch Er zijn er zonder nummer deze met nummer, en zonder ster .Kan je aan het nummer fabricage date herkennen of is het militair .
Het nummer kan je ongeveer gebruiken om een fabricagedatum vast te stellen mocht je nog info over de productie vinden. Ze doen dit onder andere bij militaire uitvoeringen. Weet niet of niet militaire uitvoeringen dit ook hebben. Ben zelf niet bekend met de ster.
Nee, je kunt van het serienummer geen productiedatum herleiden helaas. De ster is een Russisch kwaliteitsstempel.
Volgens mij is het vrijheidsbeeld hier stiekem naar achteren gezet.
Vandaag mijn Vostok Amphibia 100473 binnen gekregen. Ik moet wel zeggen, dat het vrij snel gegaan is. 23 december besteld, en vandaag afgeleverd. Terwijl ze zelf aangaven, dat het wel eens veel langer kon duren. Het lijkt erop, dat iemand de postezel wat de sporen hebben gegeven… (Ze gaven aan, dat het 7-12 dagen kon duren, voordat het pakket het land uit was, en dat het dan binnen 1-2 dagen verder geleverd kon worden… En met de kerst en Covid was de mogelijkheid op een nog langere levertijd.)
Maar goed, ik ben er wel blij mee. Ik heb al meteen allerlei bandjes geprobeerd, leer, NATO, de standaard metalen bracelet. Hoewel de bracelet zeker niet zo slecht is, heb ik er toch een soort haat-liefde verhouding mee. Ik vind het er wel mooi uit zien, maar comfortabel zit het bij mij niet. Nu heb ik er een 2-delige NATO op zitten, en dat zit goed en misstaat allerminst!
Laat duidelijk zijn dat ik nergens zelfs maar de intentie had om verantwoording elders te leggen dan bij de dealer zelf.
Het ging mij om ervaringen.
Contact opnemen is niet zo moeilijk. Een service verhaal geloof ik inderdaad wel. De daadwerkelijke klanten kunnen me beter vertellen hoe ze een horloge ontvangen en in de praktijk ervaren.
Hartelijk dank voor alle input. Zeer gewaardeerd!
Vraag gewoon of hij jou uitgekozen horloge 2 dagen wilt laten liggen om precies de tijd te controleren . Wat ik bedoelde is dat ik een horloge die jij gaat kopen daar niet me hand voor in het vuur steek , niet lullig bedoeld maar dit moet je met Julian kortsluiten .
Ok graag gedaan. Ik voelde even de drang om deze zeer gewaardeerde handelaar te verdedigen. Het klonk voor mij wat erg wantrouwend.
Wantrouwend?
Het was een open vraag naar ervaringen en of zijn horloges (enigszins) afgeregeld worden opgestuurd. Meer niet.
Nogmaals bedankt voor de reacties!
Weer wat bij geleerd nooit te om te leren (dus eigenlijk een soort CE keurmerk van wat nu de EU heeft )
Ok, voor de gezelligheid, nog maar even ex van mij ook van Julian!
In winterse sfeer, foto in het land van onze herr Kampmann genomen.
Ein guten rutsch ins neuen Jahr gewunst!