Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Ik zou hem niet kopen, het stikt van de Franken uitvoeringen helaas. SU 3133 hoort ook bij ca 1990, 1991 volgens de gids. Laatste jaar van de Okeah.s? Even verder kijken, prijs is ook een indicatie. Ze weten de prijzen echt wel. Wat vragen ze Anno?

3 likes

De wijzers dacht ik ook , maar dial twijfel ik ook nog. :grimacing:

2 likes

Hoe kom je aan orginele wijzers?

2 likes

Mijne heeft ook al geleefd.

10 likes

Goeie combi! :+1:t2:

3 likes

Deze zit ongeveer op de helft van wat ze vragen. :wink: Als het alleen de wijzers zijn, wil ik de gok misschien wel wagen. Setje wijzers is ook wel aan te komen

2 likes

Precies goed deze. Wat sporen maar niet te veel! :+1:

Ik zie ook op deze dat de letter H bijv. iets vetter is gedrukt. Dus steeds meer indicatie dat Anno het niet moet doen. Ook heb je hier gewoon 3133 en de 2 delige hamer.

3 likes

Hier staat Okeah ook duidelijk op de dial. Verschil zijn de wijzers. Moeten groene Lumen hebben

2 likes

Ja, maar van bovenstaande is de wijzerplaat toch niet in orde, kijk maar naar de grens blauw/grijs, die dient precies op het streepje te vallen als ik het goed zeg.
Dat hele ding riekt naar samengesteld.

5 likes

Ook bij die is de letter H te mooi het moet een H zijn die met het blote oog niet netjes klopt :relaxed:

4 likes

Heb ze nu even beide uitvergroot en dan zie je inderdaad verschil

2 likes

En wat ga je nu doen? :grin:

2 likes

Als ik een Okeah koop dan vraag ik hulp aan Bas , ik denk er wat over te weten maar zou een aankoop van 700 euro echt niet durven te doen .
Er zijn te veel dingen waar je op moet letten , niet alleen de letter H :grimacing:

3 likes

Welke bedoel je, de mijne ook de H te netjes?

3 likes

Lijkt mij van wel . Het moet een afwijking hebben . Het mag niet lijken op een perfect getypte H . Nogmaals weet het niet zeker maar het moet opvallen dat het niet klopt .

2 likes

Nee die is ok. :wink:

4 likes

Deze lijkt me ok. Maar heb maar kort gekeken. :blush:
Wel ander prijskaartje gelijk.

2 likes

Het is voor mij geen dagelijkse materie, maar voor zover ik weet is de mijne authentiek. Wellicht dat Bas of Hans er nog iets over kunnen zeggen.

3 likes

@Bert59 - kan je op basis hiervan iets zeggen?

2 likes

Net als de mijne een laag serienummer en de Poljot stempel op het uurwerk.

2 likes