Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Achter deksel .

4 likes

Oke, eigenlijk draag ik al sinds binnenkomst mijn nieuwe Elektronika WUS.
Maar voor Vostok Friday even deze gepakt!

16 likes

Kwam deze vintage okeah tegen. Lijkt allemaal te kloppen, of zijn de wijzers anders of te nieuw :thinking:

3 likes

Eigenlijk is het nu geen 090 meer zat ik te denken. Meer een 150 met speciale behandelingen😉

3 likes

Orginele Kirovskie met vergeelde wijzerplaat en zilveren kast bestaat zeker. Alleen niet met deze wijzers kast en kroon. Twijfel overigens ook of de wijzerplaat authentiek is.

2 likes

Bijgaand een originele (niet van mij overigens)

6 likes

Bij een originele en een fake zie je het verschil o.a. in de letter H .
De H moet enig sinds de dwarsbalk van de letter niet goed zitten .

3 likes

Ja wijzers niet orgineel. Twijfel ook over de hamer uit een stuk. Hoort daar nog niet de uit 2 delen bestaande te zitten? Pak anders eerst weer eens de 3133 gids erbij. Maar zou het niet doen zo wie zo.

3 likes

Ik denks zelfs wijzers en dial . :wink:

2 likes

Ik twijfel nog over de dial. :wink:

3 likes

De letter H is mij te netjes …,. :shushing_face:
Scroll even naar boven bij het horloge van Bart :slightly_smiling_face:
En mijn feed eronder .

3 likes

Ik zou hem niet kopen, het stikt van de Franken uitvoeringen helaas. SU 3133 hoort ook bij ca 1990, 1991 volgens de gids. Laatste jaar van de Okeah.s? Even verder kijken, prijs is ook een indicatie. Ze weten de prijzen echt wel. Wat vragen ze Anno?

3 likes

De wijzers dacht ik ook , maar dial twijfel ik ook nog. :grimacing:

2 likes

Hoe kom je aan orginele wijzers?

2 likes

Mijne heeft ook al geleefd.

10 likes

Goeie combi! :+1:t2:

3 likes

Deze zit ongeveer op de helft van wat ze vragen. :wink: Als het alleen de wijzers zijn, wil ik de gok misschien wel wagen. Setje wijzers is ook wel aan te komen

2 likes

Precies goed deze. Wat sporen maar niet te veel! :+1:

Ik zie ook op deze dat de letter H bijv. iets vetter is gedrukt. Dus steeds meer indicatie dat Anno het niet moet doen. Ook heb je hier gewoon 3133 en de 2 delige hamer.

3 likes

Hier staat Okeah ook duidelijk op de dial. Verschil zijn de wijzers. Moeten groene Lumen hebben

2 likes

Ja, maar van bovenstaande is de wijzerplaat toch niet in orde, kijk maar naar de grens blauw/grijs, die dient precies op het streepje te vallen als ik het goed zeg.
Dat hele ding riekt naar samengesteld.

5 likes