Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

als de patina wat opgekuist geraakt en hij werkt terug volledig … dan maak ik mooie winst (als ik zou verkopen). dan heb ik echt een koopje gedaan :slight_smile:

4 likes

Een beetje avontuur is altijd leuk. Als de Okeah mee gaat vallen gewoon houden. :wink:

4 likes

Oef die Oceaan is wel aardig doorleefd. En het meest spannend om aan de praat te krijgen…
Ben heel benieuwd of het mee gaat vallen! :+1:t2:

5 likes

Mooi spul hoor. Die okeah is inderdaad even een gokje, maar de moeite waard misschien. Knappe exemplaren gaan inderdaad richting 700 en meer nog. Dat is wel jammer. Ben zelf op zoek naar een vintage Strela met donkere dial, 3017 geloof ik, maar die lopen naar de 1000 euro :flushed:

4 likes

Leuk die Okeah Bart . Wat meespeelt met de waarde is de achter deksel . Is het een gladde deksel of de Okeah deksel . Als je hem naar Julian doorstuurt dan heeft zijn horloge maker misschien wel een bezel dan knapt het al aardig op .
Hele leuke aankoop ! Wachten kan beginnen . :+1:

4 likes

Boctok vrijdag? Ik doe mee!
Scuba-dude op 'n Tropic:

17 likes

Met alle respect, maar ik heb, voor zover ik me kan herinneren, nog nooit een gele wijzerplaat met rode opdruk gezien uit die tijd. En de wijzers?
Ik zou met een grote boog om beide horloge gaan.

Groetjes, Tom.

2 likes

Wat wil die deksel zeggen?
Ik heb iig pech … want het is geen originele deksel. Ik denk dat er een amphibia deksel op zit

2 likes

Ik weet niet wat je precies bedoelt maar als het een maritieme beeltenis is dan denk ik dat het een vroege serie is .
Kan je ook zien aan het uurwerk stempel . Als het i.d.d. een vroege serie is en hij kan wat opgeknapt worden , de dial en bezel , dan ga je voorbij de 700 euro .
Een originele vroege serie vind je echt nergens zijn zeer zeldzaam !

2 likes


Achter deksel .

4 likes

Oke, eigenlijk draag ik al sinds binnenkomst mijn nieuwe Elektronika WUS.
Maar voor Vostok Friday even deze gepakt!

16 likes

Kwam deze vintage okeah tegen. Lijkt allemaal te kloppen, of zijn de wijzers anders of te nieuw :thinking:

3 likes

Eigenlijk is het nu geen 090 meer zat ik te denken. Meer een 150 met speciale behandelingen😉

3 likes

Orginele Kirovskie met vergeelde wijzerplaat en zilveren kast bestaat zeker. Alleen niet met deze wijzers kast en kroon. Twijfel overigens ook of de wijzerplaat authentiek is.

2 likes

Bijgaand een originele (niet van mij overigens)

6 likes

Bij een originele en een fake zie je het verschil o.a. in de letter H .
De H moet enig sinds de dwarsbalk van de letter niet goed zitten .

3 likes

Ja wijzers niet orgineel. Twijfel ook over de hamer uit een stuk. Hoort daar nog niet de uit 2 delen bestaande te zitten? Pak anders eerst weer eens de 3133 gids erbij. Maar zou het niet doen zo wie zo.

3 likes

Ik denks zelfs wijzers en dial . :wink:

2 likes

Ik twijfel nog over de dial. :wink:

3 likes

De letter H is mij te netjes …,. :shushing_face:
Scroll even naar boven bij het horloge van Bart :slightly_smiling_face:
En mijn feed eronder .

3 likes