Volgens mij ook. Ik let er nooit op. Telt aardig aan denk ik.
Ja en zelfs wie je het meest geliked hebt en van wie je meeste gekregen hebt!
Oneindig , level 2 heeft er 75 .
Bert,
Als wij meer posten op andere draadjes zijn we zo weer level 3
Wij posten alleen hier en daar houd zo’n programma rekening mee .
Ik heb jou vaker geliked dan jij mij
Klopt maar 26 mei ga ik verhuizen en dan ben ik denk ik even te druk en dan ga ik weer naar level 2
Straks raakt die robot me nog zat en ga ik naar level 1 , ik heb maar 3 dagen leestijd en 21 dagen gelezen , beetje krap .
Op dagen dat het hier rustig was ging ik wel naar andere topics maar opeens was ik terug gezet . Kom nu alleen nog in dit topic .
één voordeel ze kan niet roesten
net als zo’n oud school stoetje op de bassischool jaren 70
Nog zo’n misvatting. De carrosserie kan inderdaad niet roesten, maar het chassis kan dat wel degelijk. Dat is gewoon staal.
Heb jij er weer een bij. En nu geen teruggeven anders krijgen we het nooit in balans!
Het is een hobby jongens! Toch?
Ja zo is dat !
Ik kom nog uit de tijd van de Fiat 850 special. Motor achterin en 38 pk! De opgevoerde versie!
Moest met 40.000 km blok verwisselen. Krukas versleten oliedruk weg.
In die tijd roestten de auto’s al in de folder, zeiden we. Slecht staal waar schroot doorheen zat en geen roest protectie binnenzijde. Toen ik de auto’s nieuw ging kopen gelijk een ml behandeling geven. Excuus weer on topic.
Wilde je de 50 halen?
Slecht begin van die vriendin, Yannick!
zelfde als de Renault 5
De vorige heb ik ook overtuigd
Roesten was hetzelfde, ( of slechter misschien zelfs) de techniek was al weer veel betrouwbaarder. 5 keer gelagerde krukas tegen 3 keer bij de 850 en 600. En voorwielaandrijving. Heel wat Renaults gehad.