Zo, vandaag mijn sniper bij elkaar gefixed. Had nog een 2415b nieuw liggen dus deze, lui als ik ben, in een 120 case gemonteerd. Nieuwe wijzerset (waren die rare cathdraalwijzers weten jullie nog?) RVS centreer ring en glas backplate. Bezel komt dus van AM-W en dat de shape anders is dan de bezels van Meranom is de meerprijs alles waard. De overgang van het glas naar de bezel is echt gaaf. Siliconen strap komt bij Flume vandaan en zit uiterst comfortabel. Mannen, ben blij weer een beauty rijker te zijn. Alleen, probeer wat mooie foto’s te maken maar wat is dat ruk. Op termijn krijgen jullie meer, eerst wat beter licht vinden voor een paar mooie plaatjes.
Ik durf het bijna niet te zeggen Anno.
…Ik had hem in het rood, NSU Prins! Mooi gebouwde auto! Ik kon hem gratis ophalen. Een van mijn cross auto’s op de boerderij.
Gordini denk ik? Of Alpine versie. De Renault 8 toch?
Mooi gedaan Dirk, ziet er al veel beter uit.
Ps
Volgende keer niet op je hoofd leggen voor foto’s. Is erg lastig hoor
Renault Dauphine Gordini
Ja daar leende deze zich bij uitstek voor.
ik weet wel ze roesten onder je kond weg ,voor al bij verschilde metaal soorten bij elkaar, laat maar eens een attente er op zeten. zelf bij de spiegels gelijk roest.
Kijk de likes balans even na, moet al aardig bijtrekken.
had ik maar zoveel haar. Is een dooie rendier waar de kat op slaapt.
481 tegenover 1100 Jan. Mag je wel ff doorklikken
Deze vraag is wss al eens gesteld, maar hoe zijn de ervaringen met Russian Watches hier?
Kast lijkt kapot gepolijst. Kan niet zien of het wel RVS is. Pushers zijn die nieuwe die te rond zijn. Mechanisme is te nieuw, dial is nieuw (zie streepje onder de rode 10, die hoort tussen 1 en 0 te staan. Dat is alleen zo bij de latere re-edition uitvoering. Wijzers zijn nieuw. Lume hoort ook in punt uit te lopen. Chrono seconden is nieuw en van een sturnanskie.
Die ken ik ook in Sovjet versie:
Met een luik voor de passagiersstoel, zodat je vanuit de auto kon ijsvissen!
Dat is duidelijk Hans. Had hem al afgedaan.
Maar je komt zo nu en dan wat tegen en dan is het mooi dat er hier genoeg kennis is om een miskoop te voorkomen
Ga toch maar even doorsparen om de 3017 met donkere dial te kopen.
Kom oorspronkelijk uit Bosnië en m’n opa had een Yugo… Weet niet of het in het rijtje past…
Wel vanuit het communistische tijdperk…
Haha mooi! Die zijn wonderlijk genoeg enorm goed verkocht in de anticommunistische USA
Stond altijd wel te kijken van de degelijkheid… Dat ding hield het lang uit… Zelf tijdens de oorlog geen onderhoud gehad… Bleef maar lopen.
Trouwens weet iemand van jullie nog wat voormalig Joegoslavische horloge merken? Heeeeeel toevallig?