Die kun je wel een heel klein tikje geven. Is vermoedelijk nog wel nauwkeuriger te krijgen.
Welke app is dit?
Heel mooie conditie!
Mooi dat groen.
Een van de laatste auto die mijn ouders reden. Zelf woonde ik niet meer thuis maar heb ze nooit horen klagen over de betrouwbaarheid.
Hoe toevallig. Vandaag in dit draadje over Poljot signaal horloges gehad, zojuist vers van de pers in één van mijn favoriete channels:
Ook mooi groen!
Aantrekkelijke nieuwe uitvoering! Op Strela 3133 kast en wijzerplaat geïnspireerd zou ik zeggen. Ook de mooie 12 is overgenomen. En de kronen met grove ribbels zijn ook geslaagd!
Hij praat alleen wel erg veel in dat filmpje.
Bedankt voor het delen.
Ik moest het geluid uit zetten van mijn vrouw ,trouwens ik kon er ook geen touw aan vast knopen ik heb het maar op de automatic vertaling gezet.
Dat Duroplast waarvan de carrosserie van een Trabanr werd gemaakt ging lang mee maar was niet op de millimeter nauwkeurig uit de mal te krijgen.
Ik heb zelfs ooit een DDR documentaire over de productie gezien waarbij met een SCHAAF, jaja, de deur werd bijgewerkt om hem passend te krijgen.
“Und so bekommt jeden Trabant seinem eigener tür…”
Over omdenken gesproken!
Filmpje met relaxte muziek eronder:
Zastava!
Hun wapens waren overigens beter dan hun auto’s…
Briljant! Daar kom je vandaag de dag niet meer mee weg als merk.
Kreukelzone is vast iets minder goed bij duroplast.
Prachtig filmpje! Niet te voorzichtig met die dingen!
Ik heb trouwens ook wel ruige aanpak gezien bij west Europese auto’s. Bijvoorbeeld als de deuren afgesteld moeten worden na een schade herstel. Als je er als auto knuffelaar bijstaat is het even wennen.
Vanochtend kreeg ik dit binnen. Bijzonder, want ik heb meer dan 100 likes gegeven zonder de melding dat ik er doorheen was
Dat kost je een rondje Yannick!
Bij de eerstvolgende Sovjet borrel!