Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Deze voor vandaag. De lumepip had de eerste week al besloten dat ie geen deel meer wilde uitmaken van de bezel.

12 likes

Zonde,
AM Watches bezel?

1 like

Hé dat kan geen toeval zijn! Ik heb ook ooit zo’n bezel gehad, en de lume pip lag vóór de montage al los op de keukenvloer…
Gewoon met secondelijm weer op zijn plek gezet, maar dan moet je hem wel kunnen vinden :grimacing:

Ik heb even gezocht maar ik vind €500 best een hoop geld voor een Rus.

1 like

Heb je bij mij 2 voor :wink:

Ja maar niet met alarm :slight_smile:

En die normale, daar heb ik er al een paar van :joy:

11 likes

Je mist nog de militaire Sturmanskie! :thinking:

En de zilveren van Anno. :wink:

3 likes

10 likes

Welke zijn dat dan?

1 like

Geinig wagentje toch. Is de foto in Oudewater gemaakt?

1 like

Hej Bill, lens poetsen of heb je er bewust vaseline op gesmeerd voor het effect.

2 likes

afbeelding

8 likes

Dit is de zgn. Militaire versie John. Zou alleen aan officieren verkocht mogen worden. Maar hoor daar wisselende verhalen over. Rvs kast en pushers ipv verchroomde. Vaste bezel en gewijzigd uurwerk met seconden stop functie. Dit diende om bij militaire acties de horloges exact op elkaar af te stemmen.

Met de zilveren bedoel ik de civiele zilverkleurige wijzerplaat die @Koppie als eerste te koop aanbiedt. De zwarte heb je al meen ik te zien.

11 likes

Da’s voor het effect! :stuck_out_tongue_winking_eye::grin:

2 likes

Am watches bezel staat prima!

2 likes

Die kreeg ik ook gisteren :sweat_smile:

1 like

Ok. Vind ik niet zo boeiend.
Ik heb de mijne zo’n 20-25 jaar geleden gekocht.
En ze liggen hier eigenlijk puur voor de verzameling. Ik draag ze verder niet meer.

2 likes

Ja het is een hobby. Leuke set John!
En je was er al vroeg bij, voordat ze echt gezocht waren denk ik.

2 likes

Klopt

Ik had er achteraf veel meer moeten kopen.
Maar als je alles van te voren weet…

3 likes

@John

Ik ben op zoek naar zo’n bandjes (18mm aansluiting, maar breder daarna) Van waar heb je deze 2?

5 likes