Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Nou foto is van internet, dus zou zomaar kunnen dat dat in Oudewater is geweest, ik weet alleen dat wij dat model hadden, ik was een jaar of 14…later zijn ze Lada gaan rijden :smiley:

2 likes
12 likes

Ze brengen het wel leuk. Mooie show! :rofl:
De Amphibia kwam er niet zo goed vanaf als de Pulsar. Maar 150 bar is 1500m? Voordat het glas knapte! Niet slecht voor een ontwerp uit 1967! :+1: :sunglasses:

4 likes

Leuk filmpje, de Vostok ging wel tot 800m voordat ie stopte. Niet slecht toch, gezien de afgegeven water resistance van 200m.

5 likes

Mijn kleinkind had mijn phone net in handen gehad.
Denkt geliked of gelikt…:face_with_hand_over_mouth:
Ik pak de dettol wel ff.
Was romantische look

5 likes

@bartman

Ik denk (want het is echt al heel lang geleden dat ik deze erop heb gedaan) dat ik een bredere band heb gekocht en er een hoekje uit heb geknipt.

Maar o.a. Rios en Di-Modell maken dit soort banden en die zijn goed te vinden op internet en eBay:

4 likes

16 likes

Op de valreep uit 1960, goede werkweek

3 likes

Mannen, vandaag is het een heugelijke dag. Vandaag herinneren wij ons dat 60 jaar geleden onze grote horloge vriend Youri Gagarin als eerste mens de cosmos heeft bereikt. Unieke prestatie wat een enorme boost heeft gegeven aan de ruimtevaart technologie en waarmee onze wereld een stuk kleiner is geworden. Het grote aantal Russische cosmos thema horloges toont aan hoe trots de Russen zijn over deze mijlpaal. Mooie start om vandaag onze horloges te tonen die ons doen herinneren aan dit fenomeen.

17 likes

Voor Youri! :+1:

(De boekjes zijn orginele propaganda boekjes uit ca1969. We hadden een Russische week op school toen. :slightly_smiling_face:)

14 likes

Ik heb voor vandaag me blauwe Poljot om .

14 likes

Blauw van de lucht! Mooi eerbetoon! :+1:

2 likes

Ik draag deze te weinig , ben er heel zuinig mee .
Hij is voor ze leeftijd in een mooie staat en draag hem echt heel af en toe .

6 likes

Denk er om, af doen met afwassen. Ik doe thuis vaak de afwas, en laatst damp onder het glas van een Sthurmanskie. Maar even achterdeksel er af gehaald. Ik was zo gewend aan die Amphibia’s. :rofl:

4 likes

Ja als ik wat ga doen in huis dan gaat hij weer de box in .
Tegenwoordig pak ik me Электроника , hij geeft alleen de tijd aan maar het is een lekker horloge om te dragen . Deze is zeker niet waterdicht maar bij de kraan gaat hij even af .

5 likes

14 likes

Jammer dat Anno hem nog niet binnen heeft. Was een mooie gelegenheid geweest!

2 likes

Lang leve de vaatwasser :smile: En Youri natuurlijk :wink:

2 likes

Blijft mooi Bert :+1:

2 likes

Ja man. Zit in spanning te wachten, maar hij is in Nederland dus heel lang zal het niet meer duren hoop ik :smile:

4 likes