Wat issie mooi Anno!
Wat een mooi exemplaar Anno. Oogt niet eens zo klein om je pols. Mazzelaar. Vraagt inderdaad wel om een klassiek bruin leren bandje. Voorop gesteld, heb het niet zo op nato’s maar zit best comfortabel omdat die lekker dun is.
Dank je Bert
Is een optie om te overwegen Jeroen.
Vindt ze wel wat hebben Mark, maar ik ben bang dat ik het niet mooi ga vinden.
Dank Jan.
Dank je Yannick
Dank je Dirk. Ik zie dat jij een ander model hebt. Lijkt mij ouder vanwege de bandaansluiting
Maar ook mooi deze Nato ben ik zelf ook geen fan van.
Als er nog iemand interesse heeft in dit model, David waar deze van mij vandaan komt, stuurde mij een bericht, dat hij er nog eentje heeft.
Als iemand interesse heeft stuur mij dan maar een PB.
Misschien zat het vliegtuig vol
Denk het. Zeker gezien alle pakketjes uit Rusland op het forum
Ik sta op de lijst voor LUNA205…
De eerste 300 verwacht hij van dat ze in mei besteld kunnen worden. Ben benieuwd of dat van mijn vakantiegeld van 2021 of 2022 afgaat
Ik ben thuis! Kan ik wisselen. EN de postbode had wat bandjes bij (en alles voor m’n zelfbouw unitas Flieger). Hier de big zero op een nieuw bandje.
De croco (cheap ding) die ik erbij hd gekregen vind ik niets. Te ouwbollig. Dit is gewoon zwart leder (geolied?). Zo kan ie eens mee naar het werk.
Het is al vermeld ,
ik zo het op leer doen en dan wel een bruine
Ik de Luna Dude 386
Om 4:00 afgelopen nacht,
het project duurt wel erg lang
Geweldig horloge, en goed dat ie verlost is van de croco!
Hoort hier natuurlijk niet maar ben best wel nieuwsgierig wat je aan het bouwen bent. Heb je standaard Unitas? Of heb je deze ook gemodificeerd.
Seagull clone. Waarom?
Hier foto van de case, uurwerk en dial (wijzers weinig zichtbaar nog ingepakt).
Ik denk eraan om het een @GiveMeYourDough make-over te geven met zeer veel patima (vlekken, roest, …). Maar dat die ik nog wel. Beetje Laco Erbstück - stijl. Allemaal ali-express meug om lekker mee te prullen.
Heb een horloge op het oog type 119 uurwerk 2209 , mijn gevoel zij niet kopen , de verkoper wil geen uurwerk laten zien klopt dit gevoel
Gaaf! Goed voor de fijne motoriek zullen we maar zeggen.
Heb vele jaren terug eens een cursus horloge maken bij Blancier gedaan met een originele Unitas. Totale assemblage, perlage aanbrengen, vergulden. Alles onder bezielend oog van Till Lottermann waarbij ik op een later tijdstip in Duitsland een vervolg training heb gedaan. Kan het iedereen aanraden. Super tijd gehad en ook nog eens bezig zijn met de leuke dingen van het leven.
En snel weer terug naar de Russen.
Haha ohja thanks voor de tag. Doet me er aan denken dat ik dat kreng nog in elkaar moet zetten