Volg je gevoel. Ook al zegt een foto van het uurwerk ook niet alles. Geeft natuurlijk ook geen garantie dat het uurwerk goed is. Filmpje van een timegrapher zou ideaal zijn maar die heeft natuurlijk niet iedereen. Komt beslist nog wel een keer voorbij.
dat is ook zo Dirk ,je kan leuke foto’s plaatsen maar iets anders leveren, het blijft kopen op afstand je kan het niet voelen ruiken.
Ik heb wisselende ervaringen met de 119 en een 2209. Een van de 2 begon slecht te lopen. Vouwfietser zei tegen mij, het zijn lastige uurwerken om aan te werken. Of iets van die strekking. Ik heb hem toen eerst maar zo gelaten. Maar ja de 119 is wel een heel mooie kast. Uiteindelijk beide verkocht en de nieuwe eigenaar kreeg hem goed.
het zijn lastige kalibers 2209, je ken beter een 2409 kaliber hebben ,119 is voor mij de mooiste kast tonnage in de film jaws komt dit horloge ook voor naar mijn mening de man met de bril
Heel mooie strakke kast. Veel mooier dan de 090 naar mijn mening. Jaws eigenlijk nooit gezien.
Is dat erg? Ben meer van Easy rider. En Clint Eastwood films.
Wat is erg? Het is een klassieker, net als veel Eastwood films. Al moet ik zeggen dat ik Clint een veel betere regisseur dan acteur vind.
Mogen we nog een foto zien van het resultaat?
De desert shield te koop gezet mannen. Ik draag hem te weinig. 10 euro korting als je via hier komt😉
Met 6 seconden + zou ik ook mee kunnen leven per etmaal en ook beter dan -
Pfffff mooie staat voor ze leeftijd !! ok_hand
Zat per ongeluk verkeerd , moest hier zijn
Ik zou sowieso niet kunnen leven in een wereld waarin dit soort marges van belang zijn op een mensenleven. Ik heb een hoop horloges, maar tijd moet je zelf maken!
Aanvulling: reizen met het ov in Oost-Europa; mensen komen gewoon anderhalf uur voor vertrek van de trein naar het station. Dan worden er worsten en broden uit de tas getoverd en kijkt men wat rond en geniet van de zon. En die trein rijdt ook prima op schema. Plus of min 20 minuten
Geeft niet Bert! Hij is inderdaad mooi, maar hij mag (samen met de skx mod) weg voor een goed doel😉
Is gemiddeld 2 dagen op een mensenleven Huub. Als ik het goed heb uitgerekend. Nee daar zit ik ook niet mee.
Die Bourgondische levenshouding snap ik trouwens ook. Ik kom oorspronkelijk uit het zuiden, en mag graag rustig op een terrasje zitten met goed biertje.
( Hoewel noordelingen dat net zo goed kunnen, het zit meer in het type mens denk ik)
Prachtige NA! Ben jaloers.