Eighties verantwoord vandaag met mijn Poljot Sturmanskie 3133 Chrono “US10SR” wijzerplaat.
Heel erg vet!
Ben serieus al heel lang benieuwd naar hoe deze moderne raketa’s in het echt zijn!
Hoe bevalt die?
Hij bevalt mij prima, draagt lekker, zit goed om de pols en netjes verzorgd. Kortom ik ben zeer tevreden.
Kwam al bladerend dit topic tegen en laat mijn horloge ook even zien;
JA hoor. Maar de stift heb ik iets te kort gemaakt. Ik moet weer een nieuwe maken
Ziet er leuk uit!
Heb zoiets besteld in donkerbruin bij horlogebanden specalist
Russische collega’s, Raketa’s, horloges, in tegenstelling tot nu zie ik ineens een hele gezellige dagstart!!!
Goed gelukt en een goede ervaring geweest. Hopelijk heb je er nog lang plezier van.
Het is ook een erg leuk team om mee te werken, ik vind het dan ook geen straf om met hen te werken. En deze Raketa is een onverwacht leuke bonus. De dames begrijpen mij goed.
Dat wil ik ook wel!
Mooi horloge !!
Ik kan het zeker aanbevelen. Zij zijn veel aangenamer om mee samen te werken dan die overbeleefde Amerikanen, die je vervolgens kielhalen achter je rug om. Lekker direct en daar houd ik van.
Leuk cadeautje zeg
Mooie raketa. En welkom hier. Hier is het gezellig, blijf maar even!
Dank je wel. Ik heb ergens nog een Poljot liggen, die zal ik morgen eens posten. Nu eerst Ajax…
Nog steeds om de pols en hij loopt aardig nauwkeurig voor zo’n oud baasje😂
De geblauwde wijzers en de parelmoer kleurige dial zijn alleen lastig vast te leggen
Не может быть правды, тоже русские. Передайте им мои наилучшие пожелания от Дирка.
Heb je van iemand nog een interesse reactie gekregen over de andere sturmanski?
Ja er heeft iemand gereageerd. Buitenkansje deze hoor. Als die andere er net zo goed uitziet als de mijne en prijstechnisch hetzelfde is dan sla je al die andere over op E-bay en Etsy