Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Op deze vrijdag een vrolijke Vostok!

13 likes

De zwarte want die past zo mooi bij mijn persoonlijkheid

13 likes

Geen Bostoc hier. Wel een poljot. Op 18mm bruin leder vandaag. Aan die 18mm valt dan toch te wennen!
afbeelding afbeelding

13 likes

Ik zie (bij een 18 mm kast) liever de smallere band die perfect aansluit zoals deze, dan die 20 of 22 gers, waar een hoekje uit gesneden wordt.

4 likes

Mooi zo Bart , ik ben het helemaal eens met Jan bandje staat prachtig !

2 likes

Een Sekonda…

10 likes

Ik heb mijn Baikal eens even op oldskool rubber gezet. Staat m in mijn ogen eigenlijk beter dan Staal. Draagt ook fijner omdat de combinatie op staal ook erg zwaar werd (ik heb er ook nog een zuludiver sluiting op zitten)

12 likes

Staat zeker mooi , zeer geslaagd :ok_hand:

2 likes

20 x maar :joy:

2 likes

Hier ligt geen sneeuw Jan :wink:

Heb je die dan Mark :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Beter Bart :+1:

Mooie alarm :+1:

In mijn ogen ook hoor :wink:

5 likes

Voor mij ook de Sniper op Boctok friday :wink:

Zie ik daar nu ook een Gargarin

10 likes

Ik doe ook eens mee met Vostok Vrijdag (alhoewel ik er van overtuigd ben dat we aangezien er al een internationale Flieger Friday is we beter voor Wostok Woensdag kunnen kiezen :innocent:)

Met een helder zonnetje vandaag een vrolijke Vostok Amphibia de 470 Banana, eigenlijk een schaamteloze kopie van een Omega wijzerplaat maar who cares!

16 likes

Hij is wel kleurrijk Bas en een opvallende verschijning :+1:

3 likes

Flieger Schmieger!

Als je goed kijkt kun je die zwarte leegte zien in deze foto Anno :joy:

13 likes

Is gewoon een eindeloos gat man :joy: :joy:

4 likes

Ondanks dat het een Rus is en Jacques Cousteau volgens mij geen Russen droeg zou hij niet misstaan in een van zijn 60’s/70’s docu’s
:grin:

4 likes

Vostok vrijdag vergeten; vanochtend een Zimmetje omgedaan :blush:

14 likes

Ik heb ook een zuidelijke oorsprong maar verblijf al 25 jaar met groot genoegen in het Noorden.
En dat blijft ook zo, want er zijn hier inderdaad genoeg Bourgondiers te vinden. Maar ook een schaars goed: Ruimte - met een hoofdletter R! :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ik dacht ik probeer vandaag een blauw bandje…

11 likes

Sputnik op JB Champion bracelet vandaag:

:slight_smile:

16 likes