Geen Bostoc hier. Wel een poljot. Op 18mm bruin leder vandaag. Aan die 18mm valt dan toch te wennen!
Ik zie (bij een 18 mm kast) liever de smallere band die perfect aansluit zoals deze, dan die 20 of 22 gers, waar een hoekje uit gesneden wordt.
Mooi zo Bart , ik ben het helemaal eens met Jan bandje staat prachtig !
Ik heb mijn Baikal eens even op oldskool rubber gezet. Staat m in mijn ogen eigenlijk beter dan Staal. Draagt ook fijner omdat de combinatie op staal ook erg zwaar werd (ik heb er ook nog een zuludiver sluiting op zitten)
Staat zeker mooi , zeer geslaagd
20 x maar
Hier ligt geen sneeuw Jan
Heb je die dan Mark
Beter Bart
Mooie alarm
In mijn ogen ook hoor
Ik doe ook eens mee met Vostok Vrijdag (alhoewel ik er van overtuigd ben dat we aangezien er al een internationale Flieger Friday is we beter voor Wostok Woensdag kunnen kiezen )
Met een helder zonnetje vandaag een vrolijke Vostok Amphibia de 470 Banana, eigenlijk een schaamteloze kopie van een Omega wijzerplaat maar who cares!
Hij is wel kleurrijk Bas en een opvallende verschijning
Is gewoon een eindeloos gat man
Ondanks dat het een Rus is en Jacques Cousteau volgens mij geen Russen droeg zou hij niet misstaan in een van zijn 60’s/70’s docu’s
Ik heb ook een zuidelijke oorsprong maar verblijf al 25 jaar met groot genoegen in het Noorden.
En dat blijft ook zo, want er zijn hier inderdaad genoeg Bourgondiers te vinden. Maar ook een schaars goed: Ruimte - met een hoofdletter R!