Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Mooi blauw is niet lelijk :+1:

2 likes

wie zocht hier een zwarte strela? of was ik daar mis in?

link naar Uhrforum

2 likes

Ikke :wink:

Werd al aan mij gemeld, maar bedankt voor het meedenken Bart. :+1:

1 like

Thanks 4 reminding. Heb hem net even in elkaar geschroefd :hugs:

Sorry voor de Vostok puristen, kijk maar even de andere kant op :roll_eyes:

Op de foto’s komt het roest een beetje rood over maar het is mooi roestbruin :grin:

10 likes

Knap!!

3 likes

Eerste poging. Had zoiets nog nooit gedaan. Wie wel vraag je je dan af :see_no_evil:

5 likes

Het uurwerk was binnen gekomen na 4 weken vanuit Duitsland :wink:

Zou eerst het hele uurwerk omzetten maar zag dat ik ook nog met de datum schijf zat. :grimacing:

Stoute schoenen aangetrokken en maar eerst de oude balans wheel compleet eruit gehaald. Zat maar met een schroefje vast.

Vervolgens andere eruit en in het bestaande uurwerk gepriegeld😬

Wijzerplaat en wijzers er weer op. En voila, hij doet het weer :joy:en hij loopt mooi op tijd. Helaas wel de Lumen uit de uurwijzer gevallen :flushed:. Je kan niet alles hebben toch

9 likes

Goed aangepakt Anno!

2 likes

Heb wel eens een filmpje gezien waarbij ze zelf de lumen er weer in doen… Weet niet hoe of wat hoor… Maar het kan dus wel!

3 likes

Scheelt dat het goedkope meuk is Jan😉
Ga je er iets makkelijker mee om😂

2 likes

Wordt waarlschijnlijk duurder dan het hele klokje😉
Lumen was zo broos al dat met het verwijderen van de wijzer, het er al uitviel.

1 like

Mooi voor de vrijdag dacht k zo.

9 likes

Vandaag weer eens een Poljot chrono om de pols:

Prettig weekend!

Tom.

15 likes

He dat is lang geleden Tom!
Leuk je hier weer eens te zien. Ik ben zelf ook een hele tijd inactief geweest op het forum.
:blush:

3 likes

Net thuis - en nog even wisselen. Past perfect bij m’n kleurige outfit vandaag :sweat_smile:

11 likes

Jasper Lijfering in programma ‘een vandaag’ net gezien. :blush:

3 likes

Nou… Als je ff geduld hebt… En zelf een beetje wil proberen… (dit is trouwens de eerste de beste die ik kon vinden… Niet gekeken naar reviews/prijs) ik zou het wel aandurven! :+1:t2: :grin:
€ 21,82 30%OFF | 4 Kleur Horloge Lichtgevende Fluorescerende Poeder Kit 5Pcs Mengen Vloeistof Nacht Waarschuwing Horloge Deel Reparatie Tool Accessoires Voor Horlogemaker

3 likes

Nou dat is wel een compleet setje hoor. Maar ik denk dat ik mij meer aan het kleurverschil zal ergeren dan aan het feit dat de lumen mist. Heeft ook wel een beetje charme van zijn leeftijd. Bij ons brokkelt er met de jaren ook wel wat af :joy: :joy:

Maar bedankt voor je moeite :+1:

2 likes

Heb je ook gelijk in! Vind het zelf ook wel mooi dat het een beetje “geschiedenis” met zich meebrengt!

Graag gedaan, was een kleine moeite!

2 likes

Was even vergeten dat deze vandaag ook nog was aangekomen.:joy:

Maar hoe maak ik deze band kleiner😬

13 likes