Mooi blauw is niet lelijk
Ikke
Werd al aan mij gemeld, maar bedankt voor het meedenken Bart.
Thanks 4 reminding. Heb hem net even in elkaar geschroefd
Sorry voor de Vostok puristen, kijk maar even de andere kant op
Op de foto’s komt het roest een beetje rood over maar het is mooi roestbruin
Knap!!
Eerste poging. Had zoiets nog nooit gedaan. Wie wel vraag je je dan af
Het uurwerk was binnen gekomen na 4 weken vanuit Duitsland
Zou eerst het hele uurwerk omzetten maar zag dat ik ook nog met de datum schijf zat.
Stoute schoenen aangetrokken en maar eerst de oude balans wheel compleet eruit gehaald. Zat maar met een schroefje vast.
Vervolgens andere eruit en in het bestaande uurwerk gepriegeld😬
Wijzerplaat en wijzers er weer op. En voila, hij doet het weer en hij loopt mooi op tijd. Helaas wel de Lumen uit de uurwijzer gevallen
. Je kan niet alles hebben toch
Goed aangepakt Anno!
Heb wel eens een filmpje gezien waarbij ze zelf de lumen er weer in doen… Weet niet hoe of wat hoor… Maar het kan dus wel!
Scheelt dat het goedkope meuk is Jan😉
Ga je er iets makkelijker mee om😂
Wordt waarlschijnlijk duurder dan het hele klokje😉
Lumen was zo broos al dat met het verwijderen van de wijzer, het er al uitviel.
He dat is lang geleden Tom!
Leuk je hier weer eens te zien. Ik ben zelf ook een hele tijd inactief geweest op het forum.
Jasper Lijfering in programma ‘een vandaag’ net gezien.
Nou… Als je ff geduld hebt… En zelf een beetje wil proberen… (dit is trouwens de eerste de beste die ik kon vinden… Niet gekeken naar reviews/prijs) ik zou het wel aandurven!
€ 21,82 30%OFF | 4 Kleur Horloge Lichtgevende Fluorescerende Poeder Kit 5Pcs Mengen Vloeistof Nacht Waarschuwing Horloge Deel Reparatie Tool Accessoires Voor Horlogemaker
Nou dat is wel een compleet setje hoor. Maar ik denk dat ik mij meer aan het kleurverschil zal ergeren dan aan het feit dat de lumen mist. Heeft ook wel een beetje charme van zijn leeftijd. Bij ons brokkelt er met de jaren ook wel wat af
Maar bedankt voor je moeite
Heb je ook gelijk in! Vind het zelf ook wel mooi dat het een beetje “geschiedenis” met zich meebrengt!
Graag gedaan, was een kleine moeite!