Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Fijne vakantie .

1 like

Dankjewel, maar ben voor mijn werk onderweg, morgen laden en weer richting Rotterdam, commercieel op vakantie maar toch leuk :+1:

4 likes

Gave restauratie wordt dat! Hou ons op de hoogte met mooie foto’s. Hoe men toen low profile de kast maakte, stansen was waarschijnlijk de enige betaalbare mogelijkheid. Mijn handen jeuken.

3 likes

Vandaag binnengekomen: m’n eerste Rus!
Raketa Big Zero :smile:

Eerst op een “vintage” bandje van Casio geprobeerd maar die viel niet heel goed. Voor nu even op een rubberen bandje van een sporthorloge gezet, ik heb niet zo veel 18mm bandjes. Binnenkort maar eens een mooi leren bandje bestellen!

24 likes

Het moet allemaal nog binnenkomen, het is afwachten of hier nog iets van te maken valt. :smiley:

2 likes

We gaan er weer voor vandaag :grin:

8 likes

Vandaag binnengekomen, twee vostok scuba dudes. Nieuw in de doos, een OK aanwinst voor 30 euro voor de twee.

22 likes

Mooi hoor! Allebei 710 kast?

@Bottero yessir.

Waar duikel je die op voor €30? Meranom is iets duurder dacht ik.

1 like

@Bottero geluk hebben op tweedehands. Zelfde verkoper had ze staan voor 10 euro en 15 euro + 5 euro post.

4 likes

Aha, nou dan ben je spekkoper! Veel plezier ermee. Ik vind vooral de groene met bijpassende nato erg mooi!

1 like

@Bottero yes, die heb ik op het moment aan, denk dat ik de zwarte op een nato zet als werkhuis horloge.
Bedankt.

1 like

Haha gefeliciteerd wat een prijs !

1 like

23 likes

Zo mooie vangst. Goed gedaan. Gunstkoopje zouden onze zuiderburen roepen. Veel plezier ermee. Altijd fijne kast om te dragen.

12 likes

@DirkT dankjewel, ja ga de zwarte wel op een nato zetten vermoed ik.

Deze draag ik als een dresser niet wil riskeren in de regen, heeft al heel wat overleefd. Buiten het acryl niks aan te zien, maar loopt echter wel snel. Is al jaren bijna een halve minuut per dag te snel als ik hem draag. Stoor me er niet aan omdat ik hem zelden veel achter elkaar draag maar nu ik dat wel een paar dagen doe valt het op. Is dat binnen toleranties/gebruikelijk of kan een modern (paar jaar oud) vostok uurwerk wel beter afgeregeld worden?

12 likes

Welterusten allemaal.

8 likes

Met wat geduldig reguleren zijn ze allemaal rond de vijf seconden per dag in de plus te regelen!

4 likes