Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Nog steeds dezelfde Jan en nog niet een moment dat ik denk om te verkopen, wat ik overigens wel met mijn niet Russische horloges had. Kon daar nooit echt rust in vinden en met deze wel. Apart toch?
Of hebben daar meer mensen last van :smile:

2 likes

Dat is niet helemaal waar, kijk maar eens naar de tekst op de wijzerplaat :wink:

2 likes

Ja nou je het zegt. :thinking: :slightly_smiling_face:

2 likes

Ach, een paar letters meer of minder. Moet er haast een vergrootglas bij houden :rofl: :rofl:

2 likes

Jouw collectie ben ik ook wel benieuwd naar :thinking:

Of is die zo groot dat die niet op een paar foto’s passen :wink:

1 like

Mooi Mark. Heb deze alleen maar in een “normale” versie gezien, dus zonder chrono :+1:

1 like

Haha, praat geen poep.

2 likes

Ha ha, zal eens een familie foto maken. Nee ik heb geen 11 chrono’s Anno. Even denken…,4 chrono’s met de Sthurmanskie kast en 6 Amphibia’s en 2 digitale russen. En een paar oude Zwitserse horloges. :grin:

2 likes

Deze is er dus ook in minimaal 2 versies, zoek de verschillen.

6 likes

Bij deze wijzerplaat moet ik altijd aan Heineken denken :rofl:

Maakt dat van mij nu een alcoholist :thinking:

3 likes

Verkopen doe ik nog niet was al lastig genoeg om er 21 bij elkaar te krijgen , kopen dan ga ik alleen nog voor echte toppers , Poljot Sturmanskie en titanium Vostok .
Voor de liefhebbers een collectie van iemand die dacht ik op een horloge fabriek gewerkt heeft , ik weet niet meer wie hem gedeeld heeft … Dirk ?
Дмитрий Бродниковский - YouTube
Veel plezier heren .

1 like

Ook waanzinnig mooi !! :ok_hand:

1 like

Dank je. Voor de Italiaanse markt hebben ze stiekem een paar hele mooie uitgaves gemaakt.

1 like

8 likes

Dmitry Brodnikovsky kan er ook wat van! :+1:

2 likes

Ja dat klopt er zijn ook wat Poljot Sturmanskie die voor Italie gemaakt zijn .

1 like

En kwamen dan soms in zo’n doos. Zie de Italiaanse tekst! :slightly_smiling_face:

Van @BG1 over mogen nemen.

Deze komt ook van Bas. Volgens mij zei hij dat deze officieel uit Italië kwam. Dus die kan ik verantwoord authentiek in de doos leggen. :wink:

6 likes

Daarom zie je best veel horloges op Ebay aangeboden door een Italiaan .
Ik heb tot nu goede ervaringen met ze maar …de porto van het pakket wilt nog al eens schelen en ik twijfel weleens of die bedragen kloppen …

1 like

Aardige mensen Bert, maar blijven Italianen! Ze zijn wat makkelijk soms.

2 likes

Ja verschrikkelijk, ik zie er de laatste tijd geregeld voorbijkomen met €35 of zelfs €50 aan verzendkosten.

2 likes