Ja ik weet het , goedkoop horloge met een klap verzendkosten …rare jongens die romeinen 
Goed voor jullie Russisch, de MP van de gemiddelde Rus. Hier zijn nog wel eens leuke horloges te vinden www.avito.ru
Andere kleur subdials? Kan ook de alcohol zijn, neem me niet kwalijk.
Dat is toch wel duidelijk Yannick? 
Leuke modellen eigenlijk. En mooie kleur groen!
Ik vind ze super tof! Aan wat voor prijzen moet ik denken bij een komandirskie chrono?
Hmm, ik zou zeggen globaal tussen de €200 en €500 afhankelijk van het type. Over het algemeen zijn ze aardig aan de prijs helaas.
Als je ze al vind in die staat ? Ik denk dat je kan rekenen op de prijs van een Poljot Sturmanskie t.w.t. vanaf 350 euro in deze staat .
Alloah Allen,
Ik begin deze rubriek steeds leuker te vinden en sluit een mooie Rus in 2021 zeker niet uit. Nu zie ik op de bezels vaak rode stippen staan in plaats van cijfers maar wat is hier het voordeel van? En waarom kiezen veel makers hiervoor? Alvast bedankt groetjes
Vandaag de hele dag deze Pobeda om gehad. Ik had er wel even zorgen voor, vanwege zijn “zorgelijke” start. Maar geheel onterecht. Loopt erg netjes op tijd, terwijl ik vandaag toch wel een en ander aan werkzaamheden had. Vanmorgen werkzaamheden in de tuin, nog wat kluswerk in huis.
Test geslaagd!
Ik ben me er over na aan het denken om me dit horloge zelf te gaan servicen. Daarvoor zal ik nog wel een en ander moeten aanschaffen, maar het is niet dat het op zich onbekend terrein is. In mijn vrije tijd heb ik me ook wel met andere complexe kleine apparaten (het zij wel wat groter dan een horloge) bezig gehouden, namelijke vismolens en reels. Dat lukt me vrij goed, en ik zie dan ook niet een heel groot probleem om die volgende stap te maken. Het meeste heb ik al, het ontbreekt me alleen nog aan de juiste oliën en een fatsoenlijke houder voor het uurwerk. Dat lijkt me niet onoverkomelijk. Schema’s voor op de juiste plaatsen te smeren, die zijn ook wel te vinden.
En net als bij molens en reels, is bij de meeste horloges de basis hetzelfde. Zover heb ik me er inmiddels al in verdiept.
Eerst maar eens wat gaan oefenen op wat andere horloges, eens kijken hoe me dat bevalt. Ook dat materiaal is reeds voorhanden.
Ik moet nodig eens de fotobestanden opschonen, maar zat wat te bladeren en kwam deze tegen. “die andere komandirskie”
Het heeft iets met duiktijden te maken!
Maar wàt…? 
Geen idee