Dank voor het delen van deze waardevolle informatie, hier hebben we wat aan. Wat ik (mijn enige onderwater ervaring is een dagje snorkelen in het Great Barrier reef) dan weer niet snap is waarom de Zlatoust geen bezel heeft?
Haha, in het CMAS 2 brevet staat waarschijnlijk ook dat je met alcohol in je mik niet mag duiken.
Je weet het met veilingen eigelijk nooit. Inderdaad zijn de biedingen al stevig. Die bruine Slava is nog van de vorige ronde, heeft de minimale prijs niet gehaald. Dus de verkoper heeft al een prijs in zijn hoofd. Tja, dan ga zul je hier niet voor een gunstkoopje een Rus weghalen. Kijk maar naar de Sturmanski, die zit al op een redelijk aanvangsbod en zal, als er liefhebbers zijn, uitkomen op een marktconform bedrag. Maar wel leuk om het een beetje te volgen. @Mipnick, ga jij voor de KGB? Moeten we hier ff afspreken, geen spookbiedingen op de КГВ пожалуйста.
Ik regel af, alhoewel sat hij de twee Sturmanskies niet nodig was.
Servicen kan ik helaas niet, zou ik wel graag willen leren, nu nog eens tijd ervoor vinden!
Denk t niet. Vier horloges is voor mij te veel, en die andere drie wonnen het gewoon van de Vostok. Altijd trouw op vrijdag gedragen, maar dat was het ook eigenlijk
Maar goed, je weet t nooit…En @Vistiaan neemt het plekje over