Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

https://komandirskie.com/catalog/amfibiya/amfibiya_klassika/170k/chasy_amfibiya_170862/
Deze is er nog wel! Die ik nu heb sta ik nog op ingeschreven en krijg eens in de zoveel dagen een melding dat er 2 a 3 zijn.

3 likes

7 likes

Erg groot! Verder wel mooi in verhouding. En leuke functies zo te zien…

3 likes

Inderdaad heel groot, maar wel hele gave kronen zeg!

1 like

Ja die gedraaide ribbels er op. Mooi en erg mechanisch!

(Maar mij te groot, :wink:)

3 likes

44mm is voor mij aan de muur, maar ziet er verder goed uit.

1 like

Dat zou totaal niet bij de rest van het horloge passen.

2 likes

Hoi allen!

Ik ben zelf geen kenner op het gebied van Russische/SU horloges, maar zag enkele vintage exemplaren bij een voor sommigen vast onbekende veiling voorbij komen (van Rikketik). Moest meteen aan deze thread denken. Wellicht zit er wat tussen!

Hier de link naar de veiling: https://rikketikveilingen.nl/

4 likes

Zeker leuk om eens te kijken Joris. Dank voor de tip!

2 likes

Raketa kalender-horloge - rikketikveilingen.nl
Kan een koopje worden :sunglasses:

1 like

Nou, doe je best Bert! Ik beloof dat ik je niet dwars ga zitten. :blush:

3 likes

Nee Jan ik heb andere plannen . Ik woon 3 hoog en ben bij WoningNet al sinds 1997 ingeschreven . Ik ben ondertussen senior en wil/ga verhuizen . Dus dit jaar me collectie wat inkrimpen om wat kosten te dekken voor de verhuizing . :innocent:

5 likes

Klopt helemaal. Hebben zeker een beetje naar elkaar zitten koekeloeren. Maar vindt Vostok Europe vaak best stevig aan de prijs.

3 likes

Ja, ik heb er een gehad. De Gaz14 dial time. Was toen nog betaalbaar, ik meen zo’n 200 euro. Nu dik 400? Ik was wel erg tevreden over de kwaliteit.

3 likes

Спасибо, was hier al eens genoemd. Dit soort heerlijkheden ontgaat ons niet. Nog een paar dagen, wat betreft bieden een beetje stilte voor de storm. Maar pas op, straks gaat @Mipnick los op de …

6 likes

Ja, dan valt Gagarin voor €250,00 nog wel mee. Echt mooie klatser hoor.

2 likes

I know! Waarschijnlijk heeft een nieuwe drumset prio voor nu…

2 likes

Mooi ding, Alleen wat is 2426 Oost? Automatic?

1 like

Gotta love die russische backcases :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Nee dan staat er 2426 автоподзавод. :grin:

2 likes