Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

12 likes

13 likes

En, gelukt?

2 likes

Ja, al gelukt Job? :wink:

1 like

Zit nog bij de autodealer voor een bandenwissel haha! Zometeen naar huis en dan ga ik m opsporen en poging wagen!

STAY IN TOUCH!

3 likes

Ben je hem nu al kwijt :thinking:

1 like

Ik wissel ook wel eens van band, maar dat doe ik zelf.

7 likes

Aye!! Lijp man!! Hij doet het :grinning::grinning::grinning:

Vostok jonguh!!!

Ghello my name is Jobunov_jobov

Nu kijken of ik die pepsi bezel uit Belarussss nog ergens kan terugvinden (die had ik ook ooit eens besteld)

Doosje wel teruggevonden maar geen bezel…

12 likes

Zijn er nog mensen die een leuke bezel hebben liggen voor een komandierski?

1 like

Ik vind de orginele bezel er goed bij passen. Beetje Russische kitsch. Gewoon leuk! Maar is persoonlijk natuurlijk. Originele doosjes ben ik ook gek op! Gewoon bewaren die souvenirs! Mooi dat hij het doet! :grin:

2 likes

Ik vind hem iets te glimmerig… als het nou wat doffer was zou ik het mooier vinden…

Als er een Neutralere bezel op zou zitten dan zou ik hem ook dagelijks dragen. Nu is het meer een collectorsitem haha

1 like

Ja kan ik mij ook voorstellen. De vorm is best leuk met al die vlakken. Doffer moet prima gedaan kunnen worden. Voorzichtig schuren bijv. Of beginnen met schuursponsje en wat schuurpasta. Of begraven in je wintertuin en weer opgraven als de hyacinten zich melden. :grin:

3 likes

Hier mijn verschillende caseback 's

9 likes

7 likes

Ik ben echt verliefd!

15 likes

Gatverdamme. Mocht iemand van zijne afwillen. Ik houd me aanbevolen!

3 likes

Out off stock. Maar je kunt een notificatie instellen.

3 likes

Vind dit ook wel een mooi gelukte uitvoering.

4 likes

Ja mooi ding. Doet me denken aan de limousine serie van Vostok europe.

3 likes

Interessant horloge, maar wat aan de grote kant met 43 mm en dik ook. Benieuwd voor hoeveel Roebeltjes deze van eigenaar wisselt.

1 like