Die gaat mijn Sugess dan vervangen. Ik wilde toch een chrono in mijn collectie, maar ik kan geen vrienden worden met zo’n zeemeeuw… Eens kijken of ik met deze wel vriendschap kan sluiten…
Wanneer je van een fijne goed draagbare stoere kast houdt. En van een solide lekker mechanische chronograaf. Die je echt hoort klikken. Komt dat vast wel goed!
Een horloge mag van mij best lawaai maken. Maar ik ben van de 70’s, en al is dit een horloge uit de 80’s, het is wel precies wat ik zoek. Al staat een chrono uit de jaren 50-60 ook nog op de verlanglijst, maar die zullen stukken duurder zijn, dan deze…
Eens kijken hoelang de postezel (zo gaf de vorige verkoper de snelheid van de post in Rusland aan, vond het wel een grappige uitdrukking) uit Россия er nu over doet. De vorige keer was dat drie weken.
Ik houd me aanbevolen, echter moet ik eerst een hoop verkopen, zodat er weer wat ruimte is om weer wat nieuws te kopen. De Poljot heb ik me gekocht, omdat ik een King Quartz verkocht had… En de rest staat inmiddels al te koop. En dan houd ik er nog meer dan 30 over…