Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Voor mij is er een Poljot Chronograph op weg vanuit Россия. Met 3133 uurwerkje.
Ik ben eens benieuwd.
Dit zou hem moeten worden:

Die gaat mijn Sugess dan vervangen. Ik wilde toch een chrono in mijn collectie, maar ik kan geen vrienden worden met zo’n zeemeeuw… Eens kijken of ik met deze wel vriendschap kan sluiten…

9 likes

Wanneer je van een fijne goed draagbare stoere kast houdt. En van een solide lekker mechanische chronograaf. Die je echt hoort klikken. Komt dat vast wel goed!

1 like

Een horloge mag van mij best lawaai maken. Maar ik ben van de 70’s, en al is dit een horloge uit de 80’s, het is wel precies wat ik zoek. Al staat een chrono uit de jaren 50-60 ook nog op de verlanglijst, maar die zullen stukken duurder zijn, dan deze…
Eens kijken hoelang de postezel (zo gaf de vorige verkoper de snelheid van de post in Rusland aan, vond het wel een grappige uitdrukking) uit Россия er nu over doet. De vorige keer was dat drie weken.

3 likes

Ga je wel plezier van beleven hoor. Degelijk uurwerk die 3133.

Ik heb hem ook in de collectie :wink:

8 likes

Mooie collectie! Ik heb wel wat horloges, maar zoveel chrono’s (nog) niet…

1 like

Ik heb er eigenlijk ook teveel, dus zal er ook altijd wat te koop zijn :wink:

Ik heb de Sportivnie in het grijs , in het zwart is hij er ook .
Leuk model !

12 likes

Ik houd me aanbevolen, echter moet ik eerst een hoop verkopen, zodat er weer wat ruimte is om weer wat nieuws te kopen. De Poljot heb ik me gekocht, omdat ik een King Quartz verkocht had… En de rest staat inmiddels al te koop. En dan houd ik er nog meer dan 30 over…

3 likes

Dat bestaat niet Anno :upside_down_face:

4 likes

:rofl: :rofl:

2 likes

Vandaag weer met de desert shield😁

10 likes

:heart::blue_heart:

10 likes

13 likes

11 likes

Heel mooie Anno! :+1:

1 like

Morgen de Royal Boctok maar weer eens om. Blijft een beauty.

15 likes

Ja ja, kwel me nog maar meer! (Keep them coming!)
Echt een beauty!

3 likes

wow, dit is wel echt een beauty zeg! mag ik vragen welk model dit is? of is het een mod?

1 like

Dank u heren :+1:

1 like

Mooi Dirk ! :ok_hand: