Idee! Zal eens kijken wat er aan nieuwe bandjes op lijkt.
Mooi! Welk bandje heb je er aan? Ziet er goed uit!
WAT!? Is dat nou een stille dood gestorven
Keep the soul alive !
Gelukkig dat ik dit nog op tijd zie. Ik laat je niet in de steek Frans,maarrr van de andere kant, door je Vostok te koop te zetten,vraag je er toch eigenlijk ook wel een beetje om. Als je je Vostok nog hebt., houden en zo niet., snel een andere kopen, én.,Keep The Vostok vrijdag alive.
Ha een teken van leven
"Goede morgen!
Vostok friday! Ook voor Amerikanen! "
Paar posts terug.
Jouw mooie traditie blijft er in hoor!
Maar zou nog mooier zijn als je het weer zelf oppakt Frans!
Mooie laatste foto’s van deze bijzondere Vostok “vrijdag”!
Aeroflot…
Die ene keer dat ik in een TU-154 van A naar B moest zal ik niet snel vergeten. Mijn respect voor Duct tape kreeg een enorme boost.
Mijn vrouw heeft in begin tachtiger jaren met hen gevlogen en toen een soort van vliegangst ontwikkeld. “Hoe verder we gingen hoe meer hij (vliegtuig) begon te piepen en te kraken”. De piloten zaten achter soort gordijn.
Het was inderdaad behoorlijk wennen als je gewoonlijk met Boeing en Airbus toestellen rondvloog. Allemaal vreemde boink kloink geluiden en het interieur was rijkelijk voorzien van Duct tape.
Ik vond het niet voor herhaling vatbaar. Maar ik leef nog, zoals je ziet.
Mijn nieuwe aanwinst voor vandaag, ik ben (zoals te zien op de foto dat het is) geen idee welk merk het is. Mocht iemand hier meer informatie over hebben zou ik het graag willen weten.
Ik zie het Vostok logo onder de wijzers.
Grappig, mijn vrouw zegt precies hetzelfde! Wanneer zat jij precies in dat vliegtuig?