Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Gefeliciteerd Bert!

2 likes

Knap gedaan Bert! :+1:

2 likes

Proficiat, dat gaat vlot👍

2 likes

Net een hele zwik kinetic capacitors vervangen, stond de Raketa ook weer stil. Laatste batterij, meteen maar vervangen, binnenkort weer inkopen (of verkopen).

3 likes

Het gaat erom dat je de juiste hashtags gebruikt @BG1 heeft me wat voorbeelden gegeven wat hij bij zijn foto,s gebruikt en toen zat er op eens goed de gang in .
Het liken van mensen die foto,s plaatsen helpt ook .

6 likes

Op 17 augustus 1977 bereikte de nucleaire Soviet ijsbreker Arktika, met 207 personen aan boord, de Noordpool. Alle expeditieleden werden beloond met een medaille en een horloge.
Zo ook de schoonmaakster Irina Ivanovna Bukashina. Een mooi stukje geschiedenis in de historie van poolexpedities.
Ruim 43 jaar na dato draag ik vandaag met trots haar verhaal.

Onderstaand de inscriptie op de achterkant van het horloge.

24 likes

Laatste foto is overigens uit het boek ‘Naar de Noordpool’ (к полюсу!)
met de vermelding van haar naam op de lijst van de bemanning die in aanmerking kwamen voor ‘a medal of labour’ tijdens deze expeditie.

1 like

Heel erg gaaf zeg!
Ook echt een mooie plaat :+1:
Vaak vind ik de "commemorative’ dials niet heel fraai, maar deze is wel gaaf :+1:

1 like

Stunning , echt heel gaaf !! :ok_hand:

1 like

:heart_eyes: wow wat gaaaaaaaaaf! Hoe kom je daaraan?

5 likes

En terecht.

3 likes

Prachtige horloge echt een topper.

3 likes

Los van het geweldige verhaal is dit ook nog eens een erg knap horloge, gefeliciteerd!

3 likes

Vostok Amphibia SE 100725 op de “schaatsbaan”

13 likes

15 likes

10 likes

Echt leuk! Hier is er maar 1 van! :+1:

Dat die familie dat weg doet??

Maar draag hem met plezier!

3 likes

Mooi verhaal en evenzo geweldig mooi horloge. Kleur, design, uitvoering, alles klopt. Bofkont.

3 likes

Schril contrast met het verhaal van Dicer, vandaag gewoon gewerkt en deze rakker hield mij vandaag bij de tijd. Sorry, mooier wordt het niet.

16 likes

Poetsbeurt nodig! :slight_smile:

2 likes