Gefeliciteerd Bert!
Knap gedaan Bert!
Proficiat, dat gaat vlot👍
Net een hele zwik kinetic capacitors vervangen, stond de Raketa ook weer stil. Laatste batterij, meteen maar vervangen, binnenkort weer inkopen (of verkopen).
Het gaat erom dat je de juiste hashtags gebruikt @BG1 heeft me wat voorbeelden gegeven wat hij bij zijn foto,s gebruikt en toen zat er op eens goed de gang in .
Het liken van mensen die foto,s plaatsen helpt ook .
Op 17 augustus 1977 bereikte de nucleaire Soviet ijsbreker Arktika, met 207 personen aan boord, de Noordpool. Alle expeditieleden werden beloond met een medaille en een horloge.
Zo ook de schoonmaakster Irina Ivanovna Bukashina. Een mooi stukje geschiedenis in de historie van poolexpedities.
Ruim 43 jaar na dato draag ik vandaag met trots haar verhaal.
Onderstaand de inscriptie op de achterkant van het horloge.
Laatste foto is overigens uit het boek ‘Naar de Noordpool’ (к полюсу!)
met de vermelding van haar naam op de lijst van de bemanning die in aanmerking kwamen voor ‘a medal of labour’ tijdens deze expeditie.
Heel erg gaaf zeg!
Ook echt een mooie plaat
Vaak vind ik de "commemorative’ dials niet heel fraai, maar deze is wel gaaf
Stunning , echt heel gaaf !!
wow wat gaaaaaaaaaf! Hoe kom je daaraan?
En terecht.
Prachtige horloge echt een topper.
Los van het geweldige verhaal is dit ook nog eens een erg knap horloge, gefeliciteerd!
Echt leuk! Hier is er maar 1 van!
Dat die familie dat weg doet??
Maar draag hem met plezier!
Mooi verhaal en evenzo geweldig mooi horloge. Kleur, design, uitvoering, alles klopt. Bofkont.
Schril contrast met het verhaal van Dicer, vandaag gewoon gewerkt en deze rakker hield mij vandaag bij de tijd. Sorry, mooier wordt het niet.
Poetsbeurt nodig!