Heerlijke quirky gold-plated Soviet Raketa Model 2000 perpetual calendar (begin '80’s?) Mooi formaat (relatief groot voor vintage klokje) en een absurde wijzerplaat die het midden houdt tussen een bingokaart en een Russisch boodschappenlijstje. Verre van saai en daarom favoriet.
Grappig, komt van Julian Kampmann.
Deze denk ik? Inderdaad uitverkocht bij Julian en 200 lijkt geen gekke prijs voor de liefhebber.
Ik vind hem wel mooi. Stijlvolle dresswatch.
Hier komt weer een vintage Pobeda horloge deze kant op. Had ik nog niet eerder in deze vorm gezien…
Voor het geld hoefde ik het niet te laten…
En inmiddels begint het hier te jeuken, want volgens de track & trace zou mijn Sturmanskie in Nederland moeten zijn. Als de heren van de post en de douane ook nog even doorwerken…
De wegen zijn weer vrij.
Ja dat is het.
Er komen hier zo al een paar leuke Pobeda’s voorbij, dus ik raak geïnspireerd om weer eens een fraai Zimmetje uit de kast te halen.
Hierbij de beloofde foto van mijn Poljots.
Ik had er nog meer maar die heb ik verkocht.
Je moet wel als je wat anders wil kopen
Lekker setje, zo gebroederlijk naast elkaar. Doosje om trots op te zijn. Zoek nog steeds een mooie RVS kast voor mijn 3133. Best lastig te vinden. Klaag niet hoor, houd je lekker van de straat.
Klassieker! Goedkoop, tikje bizar, loopt als een wekker, ik kan er niet genoeg van krijgen.
En,…wat vind je ervan? Is het je eerste?
Keuze is er genoeg. Leuke verzamelaars objecten.
nou hij bevalt me prima lekker robuust gefabriekt, moet alleen nog even kijken naar een ander bandje want dit gewoon een stukje karton…
Dit is mijn aller eerste rus en zeker niet de laatste
Heb gekozen voor een handopwinder omdat ik toch elke dag wel wissel van horloge.
Oh boy, oh boy, oh boy!
De eerste WUS Elektronika’s met RVS kast worden uitgeleverd, ik ben normaal niet van de lcd horloges maar ik kan niet wachten tot de mijne er is!!!
Zier er echt mooi technisch uit!
Mooi man,
Zoek dit model ook al een tijdje . Waar komt deze vandaan/heb je deze gekocht @BG1 Bas ?