Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

??? Geen idee Bert! Dat zou in een normaal jaar, in een rustige post periode al super snel zijn!

2 likes

3 dagen langzamer dan b.v. Wehkamp of Bol .com , tjonge :ok_hand:

3 likes

Dat is inderdaad wel heel snel (de oude reclame dat is snel het lijkt overtoom wel.)

2 likes

De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik wel van de (duurdere) optie gebruik heb gemaakt. Op Meranom’s site klinkt de overtocht via (standaard) russische post in deze rare tijden niet hoopgevend…

1 like

Lekker mesh hoor. Mag ik vragen waar die te koop is?

1 like

Elk dubbeltje waard dan !! :ok_hand:

1 like

Dank je, dat mag zeker, maar helaas weet ik het niet meer. Ik geloof dat dit een mesh is die ik hier op het forum eens overgenomen heb van iemand.

Dan zat werkelijk alles mee. Geluk, en heel veel plezier ermee. Weer twee Russen in de lage landen.

2 likes

Vanavond kerstavond. All you need is :heart: :heart:, start van NPO top 2000 en pakjes avond. Heel fijne avond iedereen!!

11 likes

Dank je Dirk!
Wij doen thuis een videovergadering met familie, en dan spelen we een soort kerstbingo. Moet je kerstliedjes raden en aankruisen op de kaart! Met fantastische prijzen. 1 Kerstmondkapje, 2 kerst mondkapjes, fles wijn. :grin: Ik deed de ICT, dus ben benieuwd! :wink:

Iedereen fijne dagen!

10 likes

Laatste aanwinst.dankje #raketa#

15 likes

Vandaag wodka dag…

12 likes

Voor iedereen een hele goedemorgen. En zijn jullie ook zo verwend? Ik ben, mede dankzij dit HF, bijzonder verwend. Dank hiervoor. Geniet van al het moois om jullie heen en vergeet even de ellende buiten de voordeur.

afbeelding

15 likes

Ook goede morgen! :grin:

Verwend? Och had een leuke dag. Video vergadering slaagde maar half. Bij de een geen beeld bij de ander geen geluid. ( was niet verbaasd) Gelukkig deed ik de ICT alleen bij ons thuis. Wel gelachen en lekker wijntje! Ook nog vostok vrijdag vandaag! Dubbel feest!

Ps. Leuk die Russische kaart Dirk!

12 likes

15 likes

Goedemorgen!

15 likes

Mooie Agent! :+1:
Zo noemen ze die variant toch? Zie je niet veel.

3 likes

Dank je!
Ik wist niet dat het een Strela Agent is, maar zie op internet inderdaad die naam bij dit type Strela staan, je hebt gelijk. :blush:

2 likes

Vanmorgen wat foto’s genomen van mijn Raketa (recente NA, zie ook topic).

(deze zijn niet door mij genomen, maar wel van het horloge)

19 likes

Waar staat MG eigenlijk voor, Bert? Van die andere (“Ivestment bank”) weet je het. Best leuk om achtergrond te kennen. Heel mooie staat zijn ze allebei.

3 likes