Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Wauw, wat een mooi horloge!

1 like

praat eens met @BG1 :slight_smile: of @Koppie

1 like

Dank je, ben er ook erg blij mee. Heb het overgenomen van Yannick @Mipnick. Hij heeft het tot dit resultaat gemod.

4 likes

Gevaarlijk spul komt er dus uit Rusland…:laughing:

2 likes

Dankje Bert!

4 likes

Jij heb er al meerdere gehad … :shushing_face: :joy:

2 likes

Ah jammer :rofl:

2 likes

Maar 1 tegelijk in de collectie hebben vind ik ook razend knap! :+1::grin:

5 likes


Ook nog een rode insert, nu hopen dat de passende Mesh en Nato’s snel binnen zijn.

13 likes

Klusjesdag in de tuin. Met m’n Amphibia!

Ik heb zin om eens een potje lume te kopen en 3 6 9 en 12 goed te lumen

16 likes

Is er geen wijzerplaat waar dat al bij is gedaan?

1 like

7 likes

Tussen al dat Vostok geweld even een subtieler model. Ook een Vostok maar dan uit de 50er jaren, ook wel bekend als de Druzhba.

13 likes

Sthurmanskie met orginele stalen band. Draagt wat stug maar vind de originaliteit van deze klassieker belangrijk! :grin:

Militaire versie, rvs kast en seconden stop.

11 likes

Hier bij de foto de ik had belooft hert

horloge lijkt er toch niet echt op qua bezel

7 likes

Voordat het te laat is…ik claim Zuidpool Zaterdag :joy:

18 likes

Wat zou de aankoop prijs zijn van een nos ,model 119 kaliber 2209 bouwjaar tussen 1978 en 1985.

1 like

Ik zeg niet dat ik het ervoor zou geven, maar ik schat €60-120 voor een blauw paarse met normale wijzers en €100-200 voor een paddle versie.

2 likes

bedankt voor de informatie op eBay moet je dus goed uitkijken, u bedoelt de wijzerplaat Maltezer zo noem ik het altijd .

1 like

Welke bedoel je met Maltezer? Met de blauw/paarse bedoel ik deze. Het probleem met deze wijzerplaat is dat er maar heel weinig perfecte exemplaren zijn, er zit altijd wel ergens een verkleuring op.

Voor de paddle bedoel ik deze in een van de egale kleuren groen, blauw, zwart of de zeldzamere rode.

Voor de 119 zijn niet zoveel afwijkende wijzerplaten dacht ik, deze kan je ook nog overwegen.

10 likes