Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Hoi Hans, toch weer een uitbreiding? Leuk mooi horloge!

1 like

Interessant uurwerk! Toch leuk bij een russische collectie!

1 like

Twee plaatjes van vorige week :blush:

10 likes

Ja leuk naast de Okeah. Miste deze RVS luchtmacht versie en keek al een tijdje naar een mooie betaalbare. Deze komt uit 1979/1980 met logo op de chronobrug. Je ziet deze hier gek genoeg weinig voorbijkomen.

4 likes

Tzt graag ook foto van het uurwerk. Interessant!

2 likes

Lekker op de Russische tour de komende tijd.
Ik was niet echt op de hoogte van Russische horloges. Heb gisteren er 1 aangeschaft, die heb ik vandaag om. Heb ook de blauwe dial besteld en hopelijk komt die vanmiddag binnen.

12 likes

Mijn Volmax Sturmanskie :slight_smile:

16 likes

10 likes

Die kast zie je vaker. Maar die wijzerplaat is vrij zeldzaam lijkt mij. ( gelukkig geen cracequele Rob) :wink:

2 likes

Besteld!

10 likes

:+1: mooie zo te zien! De vlag wil wel eens wat uitgebleekt zijn. Rood is een zwakkere kleur. Deze is mooi helder.

2 likes

Welkom bij de club van Desert Shield liefhebbers :+1::heart_eyes:

2 likes

Dankjewel mannen! De verkoper zegt NOS, maar dat betwijfel ik. Mijn eerste (sovjet) handopwinder, cccp gemarkeerd en zonder B erop :grin:

4 likes

Poljot it is!

13 likes

Gaaf exemplaar ! Wachten kan beginnen :+1:

2 likes

Dat zeggen de meeste verkopers: NOS en erg zeldzaam, oja ze hebben ook allemaal een servicebeurt gehad :wink:

4 likes

Mooi en nu maar wachten :pray:

2 likes

Precies, dat neem ik dan ook met een korreltje zout. Ik zal eens kijken hoe hij loopt, de foto’s zien er goed uit en de verkoper had 100% rating!

2 likes

Ik moet zeggen dat de aankopen via Etsy of eBay tot nu toe allemaal meevallen. Altijd even goed zoeken is een pré :+1:
En die van jou ziet er netjes uit hoor🤗

1 like

Goed gevonden, veel plezier ermee. En inderdaad heb ik met Etsy nog het meeste succes. Lijkt wel of daar de wat meer serieuze verkopers zitten. Totdat de eerste zeperd wordt gekocht… :wink:

3 likes