Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IV (Deel 1)

Mooi, met een Zim 2608 uurwerk. Uniek en zeer duurzaam! :+1:t2:

Herstel: Zim heeft ook treinladingen vol met deze uurwerken gemaakt, maar deze van jou komt natuurlijk van de 1e Moskouse horlogefabriek zie ik nu.

2 likes

:joy::tada:

1 like

Vostok Amphibia vandaag! SE 100725

12 likes

Ik heb precies de zelfde.
Met die rubber band en het doosje.
Dat rubber stelt niet veel voor :grin:
Zijn leuke horloges en lopen heel goed.

Nu op een bund strap van Fluco.

11 likes

Ik had precies dezelfde :wink: mijn foto kwam uit het archief.

2 likes

Misschien heb ik hem wel van jou over genomen hahaha!!
Ik weet het niet meer :grin:

Wellicht nog op te sporen in mijn PB’s

1 like

Haha!!!
Een knipoog!
Dus ik heb hem van jou overgenomen.

Nou ja, ik heb hem nog :smiley:
Ik doe hem nooit weg :+1:

2 likes

Goedemorgen allemaal op deze nieuwe Vostok vrijdag.

13 likes

Ik doe mee met Vostok Friday!

12 likes

Geweldig ding deze Poljot, afwijking een 2 a 3 seconden in de plus over 24 uur, net gemeten.

14 likes

Een Vostok!

14 likes

Ook weer present op deze lente achtige Vostoks friday!

13 likes

Lijkt wel hetzelfde uurwerk als in de Gagarin. 15 jewels. Pobeda staat op de veer? Heeft hij ook een seconden hack functie misschien?

2 likes

Vostok day :hugs: Ziet er aan de voorkant gelukkig beter uit dan de achterkant :wink:

16 likes

Leuk ding, maar hier zie je het effect van een chrome kast na een zwaar leven. :wink:

2 likes

1 verschil is in ieder geval 15 en 16 КАМНЕЙ. Oerdegelijke uurwerken hoor ik steeds. :grin:

O ja zit nog even te kijken, rechts midden zit bij de bovenste een schroefje en onderste een stift. Voor deblokkeren van de stem van de kroon?

3 likes

Deze GMT besteld op Ebay, komt in 2 uitvoeringen, met gewone duikbezel en met 24u gmt bezel. Eentje gezocht met 24u bezel, uitdrukkelijk aangegeven bij verkoper alleen versturen als het de 24u variant betreft…uiteraard krijg je dan niet wat je wenst :face_with_raised_eyebrow:

10 likes

Niet je wens maar wel mooi horloge ! :ok_hand:

2 likes

Ja dank je, zeker wel een leuk model hoor. Overigens valt de kwaliteit van de stalen band wel een beetje tegen. Ik had al een aantal SE neptunes en die hebben een hele andere (degelijkere) band. Deze is gevouwen en de SE massief volgens mij.

2 likes

Als ik de foto vergroot lijkt het een gevouwen band , niet solid ?
Ah had je al geschreven :see_no_evil:

2 likes