Ja dat is wel snel. Je was inderdaad iets minder actief de laatste tijd. Maar voor hoe lang? 2 a 3 weken? Als ik op een camping zit met slecht internet heb ik dat ook dus?
Ja maar ik weet hoe ik ben en kan er niet om lachen , nu ik op -2 sta neem ik wel wat vaker vrij af want dat level gedoe doet me denken aan school en dan gaan we toch een aardig eindje terug in de tijd .
Ik zou er niet te zwaar aan tillen Bert, maar ja is makkelijk gezegd ik weet het.
Kijk het hele systeem werkt op basis van geregistreerde activiteit en of je een goede reputatie hebt. Zo heb je de levels ook opgebouwd. Dat is in principe helemaal logisch volgens mij.
Verbaasd me wel hoe snel dat terug loopt. Maar je moet ook weer op 3 kunnen komen door gewoon weer wat vaker even rond te kijken.
Leuk antwoord
This badge is granted when your reply gets 10 likes. Your reply made an impression on the community and helped move the conversation forward.
Dit was toevallig ook gisteren …
Ja die krijg je standaard bij 10 likes. Best wel complex die software. Maak het maar eens.
Komt er op neer dat de key board piraten die in elke topic wat te zeggen hebben gevierd zijn en in onze topic alleen eens per week een drukke avond is een soort van zoethouder is . Ik heb alleen interesse in Russische horloges en verwelkom nieuwe leden thats it .Ik vind het jammer en ben er niet blij mee . Het gaat niet om prestige maar hou er niet van om wat kwijt te raken …
Ik laat het verder rusten heb me zeggie gedaan .
Ik ben recent ook teruggezet van 3 naar 2. Kan er eerlijk gezegd niet wakker van liggen. Ik lees regelmatig en geef hier en daar een like. Ben niet van plan alles op alles te zetten voor een niveau 3 gebruiker. Inderdaad zijn er veel toetsenbordridders en er lijkt een kliek tussen te zitten. Niks voor mij in ieder geval.
Ik had ook trustlevel 3 en na twee weken vakantie terug naar 2 , ook beetje jammer
Mag ik vragen waar het horloge naast ligt op deze foto?
Naast AK👍🏻 , ligt wel uit elkaar.
Nee het is voor mij ook geen prestige of zo maar kan er heel slecht tegen als me iets word afgenomen noem het maar aard van het beessie
Haha nice, dacht al hé dat gezette metaal doet me aan iets denken mooi wel!
Ik ook niet. Heb wel wat anders te doen zeg
Maar snap Bert wel een beetje. Ik vond het ook vreemd toentertijd. Het is eigenlijk begonnen toen ik mijn overstap maakte naar Russische horloges en alleen nog maar in dit topic reageerde.
Ooh ships het is de schuld van dit Russische topic. Maar weer gauw op R*lex only reageren
Dat klinkt als discriminatie…
En daar zijn we het natuurlijk niet mee eens!
Mannen, het is tijd voor een revolutie, dus fire up good old Aurora!
Ontwaakt, verworpenen der aarde!
(gewoon effe voor de sfeer)

En toch zijn jij nog TL3!
Heeft deze een ingebouwde zaklamp ofzo