je zou het denken ja. lag op mn bureau, met licht uit. ongekend zoveel licht dat het afgeeft ! zwakt uiteraard wel af. maar goed ook anders zou het radioactief zijn !
met een diameter van 60mm ZONDER kroon (met 78mm) was het al aardig zichtbaar zeg maar. als dit nog niet duidelijk zou zijn mag ik wel met enige zekerheid vaststellen dat diegene dan voor 99,999998 %
blind is.
Van schrik gelijk mijn Vintage Omega seamaster 600 maar weer eens gepost een uurtje geleden. Mijn andere hobby spoor. 
Denk er maar om Jan. Voordat je het weet ben je one level down 
Mooi! 
Niet al te druk over maken, het is toch gezellig hier? Ik let er niet op, sterker zou het niet eens weten welk level ik heb. Zal eens kijken.
Maar laten we de vrijdag vieren met een mooie Boctok. Fijn weekend.
Daarom steunen wij elkaar toch Bas? 
Leeftijd denk ik Bas 
(ja echt hè! Gets to me every time!
)
Ja echt! Doet me wel wat. Sinds de cursus Russisch van een jaar geleden zoek ik die muziek af en toe op YouTube. Onze juf Ludmilla, liet ons ons ook allerlei muziek en liederen horen. Maar meer neutraal cultureel. 
Mijn leeftijd en de kennis van Bas en gemiddeld mogen we dan in tl3 blijven hangen. 
(Reputatie toets mag dan vervallen, …gelukkig
)
Ik mats jullie omdat ik een goede bui heb. Nu te koop bij Julian. Ik zag hem toevallig. Ze worden wel duur die oude Raketa’s, maar dit is wel een hele mooie en met garantie!
Heb jij al een Raketa Bert?
Ik heb deze wel eens vaker gezien Jan. Volgens mij ook nog in andere kleurstelling, maar 24 uurs vindt ik niet prettig om af te lezen. Zal wel een gewenning kwestie zijn, maar heb er een gehad en na 1 week alweer geflipperd 
Ff kijken of ik weer op TL3 zit met al mijn typewerk vanavond 
Nee verdikkeme. Het heeft niet geholpen 
Heb Bert ook al geroepen, gewoon doorgaan. 
Vreselijk duur en volgens mij niet helemaal zuiver. De merknaam in het Cyrillisch en de stedenschijf in het westerse schrift…
Terwijl er ook versies bestaan met de westerse notitie van de merknaam. Hmmmm.
En ik mis CCCP en liefst nog het keurmerkje!
Kaliber 2609 is ook niet correct. Da’s de 12 uurs basisversie. Foei Julian!
Nee geen Raketa voor mij , leuk om te zien bij iemand anders maar ik ben meer van Vostok en Poljot . ben wel kritisch geworden , sta alleen nog open voor een titanium Vostok of een Poljot met zeg maar Sturmanskie kast .