Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Ja, helemaal waar. Dank voor de correctie.

Bliep bliep. :notes:

En een vintage van Netgrafik. :blush:

En dit zit er in.

14 likes

Leuke Russische LCD! Vintage zit dicht tegen het origineel aan qua ontwerp. Nog steeds te koop?

1 like

Misschien wel, google maar op technochas. Maar hoe soepel dat gaat?
Aardige mensen werkten daar, volgens mij maar een heel klein clubje. Zitten in Moskou.
Ene Nicolas of zoiets was de initiatiefnemer van de re issue 's meen ik.

1 like

Vandaag een echte Chinees om de pols .
Gekregen voor mijn verjaardag
De Seagull 1963 met open achterkant
Pracht horloge

8 likes

Eigenlijk hoort ie hier :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye: Horloges uit "Middle Kingdom" - 1526 van Piede

Gefeliciteerd! Hij is prachtig!

2 likes

Ah top! Ze zijn nog steeds te koop voor ca. 6000 roebel ex. band. Ooit een keer, heb dit jaar al te veel horloges gekocht…

1 like

:+1:
Het zijn erg leuke horloges. Je kunt ze zelfs digitaal fijn afregelen. En er zijn veel modellen met verschillende functies. Ik bestelde er gelijk 2. :wink:

1 like

Ook vandaag weer iedereen een hele fijne Vostok vrijdag gewenst.

16 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen!

16 likes

Leuk, met die blauwe elementen.
Geen verrassing bij mij vandaag. Ik heb besloten dat de andere Vostoks er uit mogen. Enkel deze gaat blijven.

17 likes

Goodmorning

16 likes

Het is meteen mijn favoriete Vostok geworden. Ondanks de extra “2e tijdzone” wijzer is het, door de kleine secondewijzer, een rustige plaat om naar te kijken. De breedte van de bezel vind ik mooi gekozen in verhouding tot de diameter van de wijzerplaat. Verder is de 170 kast heel comfortabel om te dragen, vooral op Hirsch leer. Hij loopt nu ca. +9 s/dag en dat vind ik heel netjes.

2 likes

chaika-gaz-14-limousine

Goede morgen allemaal!
Even iets uit de oude doos. Een Gaz 14, van Vostok Europe.
Orginele en goede horloges en maar erg groot. Deze was 43 mm meen ik.
Ontwerp doet denken aan een dashbord klokje van een Gaz 14 wordt gesteld.

Mooie dag nog. :sunglasses:

17 likes

De Vostok vrijdag bijdrage. Dit horloge loopt super precies, ongeveer +/-2 sec per dag, maar met een amplitude van 176 om en nabij. Wat te doen, zo laten? Servicen? Nieuwe veer?

15 likes

Oude olie? Persoonlijk ben ik voorzichtig aangelegd. :thinking:
@vouwfietser, jij hebt vast wel een advies?

3 likes

Vouwfietser heeft al een horloge van mij liggen voor onderhoud. Ik wil niet overvragen. Ik denk dat ik de Vostok nog even met rust laat en hem over een tijdje good schoonmaak inderdaad.

3 likes

Even de Poljot omgeruild voor de Vostok die net binnen is gekomen #VostokFriday

11 likes

Lage amplitude kan worden veroorzaakt door oude olie inderdaad. Soms ook zwakke opwindveer.
Daar kom je vanzelf achter als het horloge een beurt heeft gehad.

3 likes

Dacht ik al. Toch wat geleerd van jou. Jij hebt er ook wel 4 of 5 van mij onder handen gehad. :blush:

2 likes