Ik kan de KGB hier natuurlijk ook nog oosten. Vandaag de hele dag om de pols en loopt nog strak gelijk!
Nice patina
Zag deze link FSB
Niet een heel gezellig horloge😁
Buitenkant met tandenborstel. Dopen in wat lauw water met wat sop. Lekker tussen de lugs en even snel over de achterkant boenen. Glaasje polijsten en klaar
Vooral van de wijzerplaat afblijven😁
Победа of te wel “overwinning”.
Een heel allerdaags merk bij de Russen zelf. Op mijn cursus Russisch aan de volks universiteit vertelde ik dat ik wat Russische horloges had en daarom de taal ook wel interessant vond. Onze lerares noemde gelijk Pobeda? Tja die had nu net niet.
En zo helpen we @BroederBill weer de winter door.
Je hebt weer mooi werk afgeleverd.
Heb je nog veel Boctok onderdelen liggen?
Misschien goed eens te inventariseren wie in dit draadje Boctok parts op voorraad heeft en ook nog eens kan servicen?
Oudje, geen shocksystem.
Gaaf exemplaar.
Nee, niet heel veel meer. In het verleden wel regelmatig aan Vostoks en andere Russen gesleuteld. Ik heb er nog een Vostok liggen, die ik in elkaar moet zetten en dan is het wel klaar met onderdelen, op wat losse vezels en wijzerplaten na.
Heel mooi! Radiumverf aanwezig?
Zou zomaar kunnen. Deze heeft nog spul op de wijzers zitten, die andere niet, die zijn zonder lume.
Doen jullie dat ook weleens? Gisternacht, rond 12.00u even tv uit en kijken naar de datum wisseling. En vooral of je de klik hoort! En ja hoor, en ik hoor toch niet super. Leuk die mechanische dingen!
Haha dan lig ik allang op één oor!
Het is een mooie klik, mjn Scubadude verspringt rond 23:55 wat ik enkel zie tijdens het gelijk zetten.
Leuke Vostok! Mooie bijpassende band…
Inderdaad heel leuke Amphibia! Mooie staat ook.
Mijn advies, zwarte band.
Weet iemand waar je het beste een Vostok kopen (goede staat). Tips zijn welkom! Na deze topic moet (wil) ik er eentje hebben namelijk.
Ik heb veel goeds gelezen over poljot24.de is niet echt goedkoop maar zit in Duitsland dus geen last met belastingen ed.
Ik heb vorige week 10 stuks 24xx en 10 stuks 22xx donoren ontvangen. Dus ik kan wel redelijk vooruit. En altijd leuk om te helpen als iemand iets nodig heeft.