Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Ik kan de KGB hier natuurlijk ook nog oosten. Vandaag de hele dag om de pols en loopt nog strak gelijk!

11 likes

Nice patina

1 like

Zag deze link FSB

Niet een heel gezellig horloge😁

Buitenkant met tandenborstel. Dopen in wat lauw water met wat sop. Lekker tussen de lugs en even snel over de achterkant boenen. Glaasje polijsten en klaar
Vooral van de wijzerplaat afblijven😁

1 like

Победа of te wel “overwinning”.

Een heel allerdaags merk bij de Russen zelf. Op mijn cursus Russisch aan de volks universiteit vertelde ik dat ik wat Russische horloges had en daarom de taal ook wel interessant vond. Onze lerares noemde gelijk Pobeda? Tja die had nu net niet. :smile:

2 likes

En zo helpen we @BroederBill weer de winter door.
Je hebt weer mooi werk afgeleverd.
Heb je nog veel Boctok onderdelen liggen?
Misschien goed eens te inventariseren wie in dit draadje Boctok parts op voorraad heeft en ook nog eens kan servicen?
:raised_back_of_hand:

2 likes

Oudje, geen shocksystem.
Gaaf exemplaar.

1 like

Nee, niet heel veel meer. In het verleden wel regelmatig aan Vostoks en andere Russen gesleuteld. Ik heb er nog een Vostok liggen, die ik in elkaar moet zetten en dan is het wel klaar met onderdelen, op wat losse vezels en wijzerplaten na.

3 likes

Ik heb er nu drie. Dit is nummer twee en de derde is nog onderweg.

11 likes

Heel mooi! Radiumverf aanwezig?

Zou zomaar kunnen. Deze heeft nog spul op de wijzers zitten, die andere niet, die zijn zonder lume.

1 like

Doen jullie dat ook weleens? Gisternacht, rond 12.00u even tv uit en kijken naar de datum wisseling. En vooral of je de klik hoort! En ja hoor, en ik hoor toch niet super. Leuk die mechanische dingen! :+1:

13 likes

Geen probleem met de datum op de mijne :wink:

12 likes

Haha dan lig ik allang op één oor! :sleeping::sleeping:
Het is een mooie klik, mjn Scubadude verspringt rond 23:55 wat ik enkel zie tijdens het gelijk zetten.

1 like

Ik draag vandaag de Engelstalige versie.

Zo is het altijd bijna lu(n)ch tijd.

10 likes

Leuke Vostok! Mooie bijpassende band…

1 like

Inderdaad heel leuke Amphibia! Mooie staat ook.
Mijn advies, zwarte band. :wink:

2 likes

Weet iemand waar je het beste een Vostok kopen (goede staat). Tips zijn welkom! Na deze topic moet (wil) ik er eentje hebben namelijk.

1 like

Ik heb veel goeds gelezen over poljot24.de is niet echt goedkoop maar zit in Duitsland dus geen last met belastingen ed.

1 like

Ik heb vorige week 10 stuks 24xx en 10 stuks 22xx donoren ontvangen. Dus ik kan wel redelijk vooruit. En altijd leuk om te helpen als iemand iets nodig heeft.

3 likes